středa 28. ledna 2015

4. a 5. rodina a zase nic

začnu 3. rodinou ty se zase delší dobu neozvali, ale vypadali super. 

4. rodina je z Virginie a myslim, že mají dvě menší děti. Nebyli to přímo Američani a po chvilce si mě odstranili. Takže alespoň jsem nemusela uvádět já svoje důvody. :-)

5. rodina se v červenci stěhuje do Bostonu MA. Mají dvě děti a nevim co je to za národnost. Tipla bych Rusové. Nesouhlasim s  jejich pravidly a tak jsem je odmítla. 

A už mi docházejí síly. Bojim se, že ani u 30 rodiny si nevyberu. Je to strašně těžké vybrat rodinu na rok či dva. A kord když máte možnost komunikovat vždy jen s jednou naráz a nemáte možnost porovnávat. Takhle netušim, jestli mám tuhle vzít, jestli přijde lepší atd.. 

Já strašně doufám, že fakt se objeví ta top rodina, protože to jsem ještě necejtila u žádné z těchto rodin. A hlavně doufám, že dojde co nejdříve. 

Už mě to unavuje. :-) Celý ten proces matching je dost stresující. Ale nechci pořád znít jen negativně. Takže prostě budu čekat a doufat, že ta pravá rodina tam ještě někde čeká. 

Mějte se 

Žádné komentáře:

Okomentovat