středa 2. prosince 2015

Thanksgiving

Takže Ahoj,
jsem stašně ve skluzu s blogem tolik se toho událo a tolik jsem toho nenapsala. Je to fakt těžké sednout si a věnovat se psaní a ještě dohledávání fotek.

Chtěla bych napsat o thanksgiving tento svátek je velice důležitý v Americe slaví se poslední čtvrtek v měsíci jestli se nepletu a je to hlavně o tom, že se sejde celá rodina příbuzní atd a povečeří spolu a popijí :-D

Měla jsem na Thanksgiving volno, protože oba rodiče měli volno, takže mě nepotřebovali a v jednu se odjíždělo k rodičům od HD kde byl i jeho bratr s rodinou. Když jsme dorazili vše bylo nachystané stůl prosřený jídlo skoro dodělané, co se mi moc líbilo, že všichni vařili chodili do lednice uklízeli prostě to není jak u nás že přijdete na návštěvů dřepnete na gauč a necháte si vše donést. Jen tak by jste do lednice kamarádovi asi nevlezli. Tady do lednice lezou všichni všichni si třeba nalevájí jídlo sami atd..
Měli jsme krocana se štávou (z krocana) bramborovou kaši, sladké brambory, salát, brusinky, stuffing (což se nedá moc popsat, ale je to dobré) jako dezert apple a pumkin pie.... Mega moooc dobréééééé přidala jsem si to nešlo odolat. Zahrála jsem si kulečník s HD otcem povídali jsme si koukali na staré fotky a šly na procházku skoro jak vánoce strašně se mi to líbilo.

Škola
už jsem skoro ukončila první semestr (já vim, moc se s tim psaním sem nepřetrhnu) vzala jsem si kurzy španělštiny (máme moc vtipného a hodného učitele, je to 8 týdenní kurz, moc jsem se toho nenaučila, ale mám základy) poté kardiokickboxing je to 50 minut intenzivního workoutu po první hodině jsem myslela, že umřu a že ta učitelka je blázen, ale teď už pohodička už mě hlavně nebolí celý člověk. Toto mám dvakrát týdně, ale strašně jsem si to oblíbila a budu si to brát znovu v dalším semestru. Opravdu tim spalujete a zhubla jsem a posílila jsem si tělo a hlavně tim odbouráváte stres. A pák začátky fotografování je to hodně teorie jak fotit se zrcadlovkou na manuál a ne automat je to zajímavé, hodně mě překvapilo, že jí skoro všechno rozumim . Takže od pondělí do čtvrtka mám celý dny zabité protože jsem ve škole a pak víkendu v čudu v centru nebo u kamarádu v obchodě atd..

Taky jsem chtěla řict že pořád nakupuju ale pořád to se prostě nedá na black friday jsem teda žádné slevy v obchodech moc nenašla tak jsem si alespon koupila dvě cd mé nejoblíbenější skupiny IMAGINE DRAGONS  kteří vystupují v praze 16 ledna, užijte si to lidi, jediný den kdy lituji že nejsem v ČR jaká ironie, že zrovna budu ve vegas kde se oni dali dohromady...
Což mě přivádí k tomu, že moje HM už bookovala letenky do VEGAS je to tak je to potvrzené letíme hned víkend po mojích narozkách. Letí i Rougui a už má booklou letenku i spusta kamarádek od HM navíc neplatíme hotel, HM to zaplatí, takže já vlastně neplatila vůbec nic a to budeme v tom nejlepším hotelu v celém Vegas. Letenku mám k narozeninám a hotel prý nemám řešit :-Dnemůžu se dočkat kdo by nechtěl oslavit 21. narozeniny v Las Vegas.

Už nám napadl sníh a byla tu pěkná zima teď už je počasí relativně normální i když moc teplo na to že je prosinec

Mějte se krásně
pár fotek na závěr
 nádherné chicago
 privát u Hanky s americkým pivem corona
 :-*
 mini banánky
 chicago v zimě
 část thanksgiving večeře
 cd mé oblíbené kapely (dost drahé)
 nové boty
 zlatíčka
 nové štětce
 nákup
 thanksgiving večeře
 thanksgiving večeře
 thanksgiving
 selfie u bean
 chicago v zimě
 omg panenka velká jak 2leté dítě
 chicago prays for paris
 lol
 nové hodinky
 nejlepší rougui
 corn maze s rougui
corn maze

2 komentáře:

  1. ahoj, chtěla jsem se zeptat jaké to je žít v usa, když ti ještě nebylo 21? předem díky za odpověď :-) užívej!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj promin až ted jsem si všimla komentáře, jako jediné co tak nemůžeš pít a jít do klubu já bych to určitě udělala tak že bych odlítala tak abych měla půl roku pod 21 a pak tady oslavila narozeniny jestli se nemůžeš dočkat jet.. Ale asi bych nešla kdybych tu měla žít celý rok bez alkoholu a party... taky záleží jaký tip jsi jestli se ráda bavíš a jestli piješ alkohol :-D

      Vymazat