čtvrtek 21. dubna 2016

Las Vegas

Na oslavu mých 21 narozenin se má HM rozhodla, že pojedeme do Vegas, což už jsem tu asi milionkrát zmínila, protože jsem byla super nadšená. Byl to super víkend. Neplatila jsem letenku ani hotel to byl dárek k narozkám.

HM vzala kamarádky já vzala svou kamarádku Rougui z francie.
Byl to super nezapomenutelný víkend.
První den jsme šly hrát black jack (jenom jsem na ně koukala), protože jsem se bála utrácet má Host mum vždy utratila 200 dolarů u stolu haha.)
Potkaly jsme tam super kluka, bohužel jsem si nevzala číslo, ale naštěstí jsem ho našla na facebooku. Je z Kanady Ontaria je to farmář, okopává bramobory ale strašně milej chlapec. Nakonec s nim nějak konverzace upadla, takže se nic nekonalo.
Večer jsme šly všichni na představení cirque de soleil the beatles.. Bylo to strašně strašně dobrý ale dost drahý asi 100 dolarů za lístek. Určitě doporučuji. Chtěly jsme jít na Britney Spears, ale ta tento víkend nebyla ve Vegas....
Poté jsme se rozdělily a já s Rougui jsme šly na párty do 1 Oak, kde také byl Scott Disick, a Tyga vy co koukáte na keeping up with the kardashians tak asi víte jinak je to manžel Kourtney Kardashian a Tyga chodí s Kylie Jenner. Byl divný moc se nesmál netancoval parkrát něco řekl do mikrofonu to bylo vše.. Ale párty super, drinky drahé.

Další den jsme plánovaly vstát brzo v 10 haha a šly jsme se s rougui projít celou tou strip ulicí (to je hlavní ulice kde jsou všechny hotely a všechno dění) prošly jsme všechny známe hotely, new york, paris, venice MGM a spusty dalších v každém bylo něco jiného bylo to fakt super máme spousty fotek, a na konci je samozřejmě nápis welcome to fabulous las vegas... Byla to štreka šly jsme celý den, ale máme spousta zážitku. Večer jsme měly všichni večeři s hm a jejíma kamarádkama a pak jsme plánovaly jít do klubu Hakkasan kde měl být Tiesto. Jenže jak jsme se na hotelu připravovaly, tak jsme si řekly, že si dáme šlofíka a probudily jsme se až ráno.. docela mě to mrzí ale po celodenním chození jsme byly vyčerpané a spánek jsme prostě potřebovaly.

Další den jsme se šly podívat do zahrady hotelu kde mají delfíny tigry a lvy a další zvířata.. Já jako milovník delfinu, když jsem zjistila, že si můžete udělat fotku jsem neváhala. stálo to jen 20 dolarů, tak proč ne. Byl to super zážitek fotku vypadá super.
A to už je tak nějak konec výletu, bydlely jsme v hotelu wynn byla to nádhera.
Počasí bylo tak akorát 20 stupnu
Užily jsme si to ale víkend na Vegas bohatě stačí, není třeba zůstavat déle.
Zpátky jsme letěly tzv. red eye takže přes noc, spalo se mi hrozně ale naštěstí jsem pracovala až odpoledne.
Přikládám fotky mějte se krásně
























































































1 komentář:

  1. Krásný a určitě nezapomenutelný výlet. Doufám, že se do Vegas taky jednou podívám :)
    http://lifewithpetra-blog.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat