pondělí 26. ledna 2015

2. Rodina

a už mě to se...

Zase skoro vzápětí co jsem odstranila rodinu číslo 1. (kvůli tomu, že vůbec neodepisovali), se objevila druhá rodina.

No žádná sláva to není. Mají 5 dětí. To první dítě má ještě nějakou vadu řeči, a hádejte odkud jsou. Samozřejmě z Connecticutu jako předchozí. Jestli já neskončim tam, tak nevim. Každopádně jsem jim hned psala, že oceňuji zájem ale že na 5 dětí si netroufám a nemám zkušenosti s nemocnýma dětma.



Hlavně, že mám v přihlášce, že se chci starat max. o 4 děti. Achjo.. Tak teď čekám, až mě odstraní sama, nebo až budu moct tak je odstranim já.

To je totiž další věc, co mě fakt vytáčí. že na profilu můžu mít jen jednu rodinu a pak jsme pro ostatní neviditelná. Což je pěkně na nic. Protože těm rodinám strašně trvá než odepíšou. Já osobně jsem ze dvou rodin si nepsala ještě se žádnou. Nechápu. No a ještě je tam ta věc, že já tu rodinu z profilu mohu odstranit až za 24 hodin od té doby co si mě dají do oblíbených. Aby jsme neudělali ukvapené závěry. To je fakt na nic.

Jsem naštvaná z celých těch amerických rodin. Oni si vás dají do interesting a nic nenapíšou, nevim jestli čekají až napíšeme my, nebo jestli nemužou napsat jako první, ale přijde mi že timhle tempem tu budu do jara hledat rodinu. Já teda nikam nespěchám, čim déle pojedu, tim lépe. Není mi ještě 21 a tak chci odlet co nejvíce prodloužit. Ale stejně ten jejich laxní přístup. Ta první rodina ani neměla vyplněný profil, když si mě přidali. Hlavně že nás by bez toho nepustili do matching. :-)

A pořád nemám tu tendenci kontrolovat mail, každých 5 minut. Za den ho čeknu tak 10 krát. Nemám na to náladu, fakt jsem naštvaná a nejradši bych si vybírala taky já.

Btw: ostatní agentury mají, že máte na profillu min 2 rodiny a pak teprve nejste vidět. To mi přijde logičtější. Asi jim tam pujdu napsat a dát jim návrh. Už vidim, jak mě vykopnou z programu. :-)

No nic alespoň vy se mějte krásně a pište komentáře ať vim, že to tu někdo čte :-) Jo a jestli někdo píšete taky blog, tak jestli chcete mi dejte link a já si ho dám do oblíbených.

Žádné komentáře:

Okomentovat