sobota 24. ledna 2015

MATCHING a 1. rodina

Tak agentura je ještě rychlejší, než jsem myslela a už včera (kdy jsem psala předchozí článek) mě zařadili do MATCHING a 5 minut na to se mi na profillu objevila 1. rodina. Neuvěřitelná rychlost

Rodina je z Conecticutu (já vim, není to zrovna nejlepší stát) mají 3 děti holku 6 let a kluky 4,2 roky. Máma pracuje jako psycholožka a táta je businessman. Do New Yorku je to 1hod 20 min vlakem. Tak to není tak strašné a auto k dispozici i ve volném čase. Nemají vyplněnou většínu profilu, asi jsou tu nově, takže o nich nic moc nevim, ale hledala jsem je na fb a našla. Vypadají strašně mile, všichni jim tam píšou, jak lepší rodinu a pár neznají. Už i z toho málo co o sobě napsali je vidět, že jsou to normální lidé. Hlavně podle fotek sympatický a mladí.

Napsala jsem jim, že bych se o nich ráda dozvěděla víc, tak čekám až odepíšou a uvidíme. Jako nenapadlo by mě, že strávim rok zrovna v Conecticutu, ale mám z nich hodně dobrý pocit, tak proč ne.
Napíšu až budu vědět víc
Mějte se krásně

Žádné komentáře:

Okomentovat