pátek 30. ledna 2015

7. a 8. rodina

Tak 7. rodina byla z New Jersey kousek od New Yorku, 2 malé děti. ale ty mi hned na první pohled nesedli. Bylo mi jasné, že u nich bych byla jako služebná, než člen domácnosti. Navíc ty jejich pravidla, jako že žádné návštěvy, kamarádi v domě, protože otec je právník a bojí se o víkendech večerka. Jako jsem dospělá a pokud by viděli, že jsem zodpovědná, tak nechápu na co večerka. Navíc s tim jak se ten táta bojí, že je právník atdd.... Tak jsem do google zadala jeho jméno a vyjela mi přesná jeho adresa i kolik stál jeho barák. Prostě soukromí že. Tak jsem je slušně odmítla.

Teď mám rodinu z Masetschusec (nevim jak se píše) mají 2 děti a nevyplněný profil zase. Achjo. Tak čekám co se z nich vyklube.

Jinak jsem zaznamenala, že většina rodin, tak 99 % co se ozvala by měla au pair poprvé. Divný. Pořád se ozývají rodiny z východu USA. Chtěla bych třeba z jihu nebo na západě. Ale samozřejmě jak všichni víme, rodina je důležitější než lokalita.

Nezbývá mi než čekat a doufat v tu pravou. Jako měla jsem pár rodin, u kterých bych se snad neměla špatně, ale chtěla bych najít uplně tu rodinu u které budete vědět hned, že to je ona, k ní chcete a nebudete mít žádné pochybnosti o tom. To se mi s žádnou ještě nestalo. Snad nepřeberu a vyberu správně.

Mějte se krásně zase se ozvu

Žádné komentáře:

Okomentovat