pondělí 2. února 2015

9. rodina, něco se stalo, a přihláška k Coolagent

Ahoj tak se mi ukázala na profilu nová rodina. Už z přihlášky bylo poznat, že jsou super, na fotkách milý lidi a děti a hned napsali dlouhý email. Mají 2 děti a jedno na cestě. Byla bych doma s maminou to je jedna nevýhoda a druhá je že bych pracovala soboty. A to prostě nechci. Ale jelikož ta rodina vypadala fakt super, tak jsem jim slušně napsala, že bych chtěla mít víkendy volné. HM odepsala, že tuhle podmínku musí prodiskutovat a že mi dá vědět, že jsou v tom nově. Tak čekám, čekám a další den si mě odstranili z interested :-D Btw byli zase z Connecticut, to už je asi 3 rodinu odsud.


No ale co se stalo, že si mě strašně dlouho žádná rodina nedala do interested obvykle když jsem viditelná to trvá tak půl hodky, než se objeví nová rodina, záleží taky jaký čas je zrovna u nich. No ale celý den se mi na profilu neukázala rodina. Fakt divný. Tak jsem šla na stránky agentury a snažila jsem se najít mezi au pair z Česka a nebyla jsem tam!! Jako fakt nechápu co se děje. Minule jsem se tam normálně našla, tentokrát nic. Jediné co mě napadá, že ta rodina to nějak řešila tu mojí podmínku (víkendy volné) s agenturou a ty mě ted nějak blokovali, protože si to nesmim dovolit. (to je jen moje teorie). No uvidim, je to divný.


Taky jsem si vyplnila přihlášku u agentury Coolagent a objednám se na pohovor. Nevim jsem zoufalá z toho jejich systému kdy mě vidí jedna rodina a já nemám možnost porovnat. Nebo teda porovnat můžu, ale až když odstranim předchozí rodinu, což je k ničemu. Nic se neplatí dokud nematchnu, tak proč to nezkusit. Akorát doktorka mě bude mít za blázna, že jí tam jdu s dalším papírem na vyplnění.

Tak se mějte krásně

Žádné komentáře:

Okomentovat