úterý 6. ledna 2015

Konečně jsem se dočkala!!:-)

Já jsem se dočkala!!!

Nemůžu uvěřit. Ještě nemám ani z poloviny vyhráno ale udělala jsem důležitý krok a to ten, že jsem se rozhodla seknout s vejškou a splnit si sen odjet jako au pair na rok či dva do Ameriky!! 

Škola mě absolutně nebavila a já pak stejně nechci žít, pracovat ani studovat v čechách a v cizině je mi naše škola k ničemu. 

Můj sen je žít v Austrálii, tam se také chystám po Americe, ale na to potřebuju našetřit vysokou částku peněz. 

Ale zpět k USA. Zajímám se o to už přes 2 roky. Vždycky jsem záviděla holkám co už tam jsou. A byla naštvaná na sebe, že tvrdnu na VŠ, která mě vůbec nezajímá.


Rozhodla jsem se jet přes agenturu Cultural care au pair. Zatím ji všichni doporučují. Pokrývá 70 % rodin v USA. Odepisují rychle, jsou příjemní a pomůžou když je potřeba, což se o ostatních agenturách moc říct nedá. 
Abych tu nevyjmenovávala jen pozitiva tak poplatek je dost drahý, dražší než v ostatních agenturách jako je (Coolagent, Student agency) okolo 22 000. Když si připočtete výdaje za papírování, dárky, připojištění, atd.. Vyjde to docela dost. Ale záleží jak kdo chce.

Jsem teď ve fázi vyplňování přihlášky. Vlasně včera mi ji poslali a já to vyplnila za půl dne :-) Já tam asi fakt chci jet :-DD No musim ale vyřešit reference, doktorku a vyplnit psychotest, který je v aj, ale ať žije google překladač. :-) A pak asi ta nejhorší část pro mě NATOČIT VIDEO!! To je pro mě noční můra. Vůbec nevim jak začít, kde začít, co řikat, jak řikat atd.. Viděla jsem videa na youtube a dostala jsem depky protože ty holky to maj fakt promakané a říka se že většina rodin nebere v potaz kandidáty a prostě na video  se klade velký důraz. Takže já se pitvala s přihláškou uplně jsem tam psala slohovky a pak zjistim, že to třeba ani číst nebudou  :-) No neva.

Když se vrátim zpět k přihlášce, tak mi to nepřišlo tak složitý. Ani zdlouhavý. Prostě informace o mě, o mé rodině, o mých koníčcích, o práci (mimo práci dětí) o práci s dětma, reference, poté tam byli takové 4 otázky, které jsou prý nejduležitější ty vidí rodina jako první. To je proč chci být au pair, co chci dokázat za ten rok jako au pair, proč bych zrovna já měla být jejich au pair a ještě něco to už si nepamatuju :-D

Pak jsem dávala fotky, můžete jich mít až 20. Tak jich mám asi jen 12. Nezdá se to ale je to fakt hodně. No asi nejhorší část je dear family letter. Tam se prostě musíte rozepsat, vlastně tam opakujete vše co jste už vypsali v jiných částech přihlášky. 

K vyplnění přihlášky je na stránkách agentury video, kde přesně popisují jak co kde vyplnit co tam napsat, že máte být pozitivní, vychválit se do nebes. Je to určitě plus agentuře protože si na ty věci pak dávate pozor a hlavně vám i dává přiklady co kam napsat atd.. 

No jakmile jsem dodělala přihlášku, tak jsem si pustila konec videa, kde řikali ať hlavně píšeme velké I (ja) i uprostřed věty. Že to je hrubá chyba. Skvělý, tak jsem to jela celé od znova, protože jsem to samozřejmě netušila. Hlavně že jsem odmaturovala s angličtiny :-D

Musíte se přihlásit na informační schůzku do agentury v Praze, Brně, Ostravě i v Anglii mají pobočku. Kde vám dají základní informace a taky zjistí úroveň vaší angličtiny. No a když odevzdáte přihlášku a jim se to bude líbit, tak to pošlou do Bostonu, kde Vám pak otevřou profil a budete vidět pro rodiny. 

Tak to si ještě počkám, protože schůzku mám až koncem února, psala jsem jestli to jde posunout na konec ledna že únor je už moc pozdě. Tak uvidíme. Musím zajít za tou doktorkou, říct si o reference. A pak to pošlu. :-)

No tak já pro dnešek končim 


Mějte se krásně

Žádné komentáře:

Okomentovat