čtvrtek 8. ledna 2015

Přihláška hotová a poslaná do agentury!! :-)

Takže, takže, takže...

Konečně hotová přihláška. I s referencema, promyšleným dear family letter, fotkama s dětma atd..



No teď čekám, až si to někdo přečte v agentuře a popřípadě mi dá k tomu nějaké připomínky. Poté si obvolají reference a dají mi psychotest (prý je v aj) a papír pro doktorku. Pak musim udělat kopii řidičáku, a o ničem dalším nevim. Až se tohle všechno stane, tak mě pošlou do Bostonu, kde mojí přihlášku zpracuji, možná ověří. Nevim přesně. No a pak můžu začít pracovat na tom zázraku. VIDEO.   Už mi z toho stojí vlasy na hlavě. Včera jsem si ztáhla movie maker ale samozřejmě mi nejde importovat žádné video tam. Tak na to kašlinkám, dám to sestře, snad to za mě vyřeší :-) Další věc je písnička, kterou chci dát do pozadí. Líbí se mi dvě JENŽE, první je o alkoholu párty a sexu v překladu, tak ta se tam moc nehodí a ta druhá je o nějakým duchovi :-D Takže na to prdim a bude tam ta písnička s duchem. Mezitim, co budu pracovat na videu když v Bostonu bude vše pro ně ok, tak budu v MATCHING, kde můj profil vidí rodiny a mohou se ozývat. Ale to je ještě čas.

Strašně mě štve, když vidim, jak některé au pair píší, že si je rodina nevybrala protože měli na fb fotky z párty, nebo že rodina chce aby s nima travila i svůj volný čas, nebo když jim dáva rodina o víkendu večerku. Jako pardon, ale mě to vždy tak vytočí. co si ty rodiny myslí jako. Že si každý večer budeme číst knížku. Přece se musejí holky od dětí nějak odreagovat a poznat noční život v Americe. A pokud prokážu, že jsem samostatná a dostanu se domu třeba ráno, tak jako proč ne. To jen tak naokraj..

Moje ideální rodina:
Měla by mít max. 4 děti, je mi jedno věk i pohlaví, je mi jedno jestli jsou bohatý nebo chudý, přiznám se že mi uplně není jedno lokalita, asi bych se rozmýšlela kdyby se ozval někdo z Wiskonsinu. Rodiče by měli vypadat uvolněně, smát se, zajímat se trochu lehce o mě. (Myslim na skype), klidně můžou mít zvířata, nevadí mi sharovat koupelnu s dětma, A nic dalšího mě nenapadá.

Jsem zvědavá, kde skončim :-))

Žádné komentáře:

Okomentovat