středa 11. února 2015

Nové rodiny a pohovor u Coolagent

Ahooj,
tak jsem měla rodinu z Virginie 2 děti kousek od Washington D.C. měla jsem je na profilu půl dne pak zmizeli. Dnes mi paní napsala, že má zájem ale chtěli by někoho dřív než v srpnu, jestli můžu. Tak jsem napsala ,že bohužel kvůli praci nemohu vycestovat dřív a že se mi smazal jejich profil. Tak mi odepsala, že je odstranil manžel, protože u mě vyděl to pozdější datum odletu. Řikala, že jejich profil mohou vrátit zpět jestli chci, ale jelikož stejně dřív nemohu vycestovat, tak jsem jim popřála hodně štěstí s hledáním jiné au pair.



Další rodina se objevila hned nato. Je to rodina s 2 dětma a další asi na cestě. Moc jsem to nepochopila. Plánuji dítě, ale nevim jestli je těhotná. Žijí na Long Island v New Yorku. Podle těch jejich house rules a to že mám bude doma jsem jim slušně napsala, že jsou velice milá rodina, ale že nesouhlasím s pravidly a že bych chtěla mít volné víkendy.


Nicméně včera jsem byla na schůzce v Coolagent v Praze u Dity. No nebudu tvrdit, že jsem to našla snadno. Hledala jsem to tam tak půl hoďky. Den předem jsem se koukla na mapy jen tak letmo, že to tam určitě najdu hned. Když jsem tam přijela tak nikde žádný nápis coolagent tak jsem tam procházela ty pasáže, kde je vždy více těch obchodů, firem... Nikde to nebylo. Volam mámě aby mi našla na netu číslo popisné. Máma to nezvedala. Měla jsem čas, přijela jsem dříve naštěstí. Tak jsem se tak rozhlídla přes ulici a tam vidim část známého nápisu Coolagent. Řikala jsem si co jsem to za debila, že si to pořádně nevygooglim a stojim na opačné straně silnice. No tak jsem šla do té pasáže celou jsem jí prošla a nenašla jsem to samozřejmě. Už jsem si řikala jako to není možné ten nápis tu není jen tak. Dita mi řikala, kdybych to nemohla najít at jí zavolám. Ale bylo mi to fakt trapný, chci jet sama do Ameriky, ale v nedokážu ani najít agenturu v Praze. Haha. Tak jsem to procházela koukala všude a najednou na skle jedné budovy vidim malým písmem mezi dalšíma značkama Coolagent. Tak tam jdu nevěřícně dovnitř a ptám se paní na recepci nejistě jestli tu je coolagent a ona že 3 patro. ufff. Ta budova vypadala spíš jak nějaký hotel nebo něco. Myslela jsem, že to bude nějaká samostantná pobočka jako má třeba student agency. No nic měla jsem schůzku od 2 dorazila jsem v půl, tak jsem chvíli počkala. Pak jsem teda zazvonila, Dita otevřela představila se. Hned mi vrazila do ruky nějaké papíry se základníma informacema a ptala se mě co všechno vim. Tak jsem řekla všechno. Že se zeptám jen na zubaře, daně a ohledně referencí a videa. Tak mi to odpověděla a řekla jestli teda můžeme přejít k zkoušce z Aj. Řikám jj.

Vytáhla si papír, který v průběhu toho pohovoru vyplňovala. Ničeho se nebojte jsou to záklandní otázky. Popište sebe své záliby. Kde jsi studovala. Byla jsi už au pair. Proč chceš být au pair. Jaké vlastnosti by měla mít au pair. Popiš svojí rodinu. Co studuješ nebo kde pracuješ. Byla to chvilka. Dita mi řikala, at pak až budu vyplnovat nějaký dotazník, tak jim tam mám napsat, že to trvalo 30 minut ten pohovor protože tak by trvat měl. U nás to bylo za chvilku, tak 10-15 minut.

Pak mi dala psychotest na vyplnění.... To bylo strašně dlouhý. Byl v češtině s odpovědmi ano ne nebo zřídka často a vždy byl i na výběr otazník. jako že se nic nehodí. S tim že ten otazník se má použít v krajních případech. U některých otázek jsem se smála. Nětkeré se tam opakovali. Netušim jak dlouho to zabralo, tak 10 minut. Moc jsem to nehrotila. Prostě jsem vždy něco zaškrtla.

No a pak mi popsala a dala podepsat papír kde byly vypsané všechny poplatky. Popřála hezký den a rozloučily jsme se. A já šla domů.

Abych porovnala pohovory u obou agentur jak u Cultural care tak Coolagent...

Cultural Care bylo víc uvolněnější bylo vidět, že o vás mají opravdu zájem, nejsou tam tak drsné podmínky (tim myslim, že různé ty doktory, kopie vysvědčení a řidičáku atdd.. to vše může být dodáno až později po matching, kdežto u Coolagent to musíte nahrát než vás předají partnereské agentuře) To samozřejmě není až tak hrozné. Každopádně u Coolagent jsem si připadala, tak jako jo další holka chce být au pair. Nebylo to tak přátelské. Také mi Dita doporučila kompletovat přihlášku až koncem února, když chci odletět v srpnu, kdežto v Cultural care už jsem dávno v matching. :-) Cultural care je také dost rychlejší ve zpracování všech údajů.

Tak snad jsem to nějak vysvětlila.
Mějte se krásně

Žádné komentáře:

Okomentovat