pondělí 16. února 2015

Nebojte pořád ještě nemám rodinu :-)

Ahoj,
takže aktuální stav je takový, že jsem zase na nule.

Za dobu, co jsem nenapsala, jsem měla 2 rodiny.


1. rodina.... Strašně mile vypadali a i jejich profil se mi líbil. Rodina jak z katalogu. Mají dvojčata holky 3 roky a pak malou 1 rok. Bohužel mamina by byla doma se mnou, takže ne ne ne ne ne. Co jsem tak slyšela a četla, tak ve většině případů je to akorát vopruz, protože vám stále stojí za zadkem. Jo a jsou z Jižní Karolíny.

2. rodina je židovská, ale ne nijak moc, jestli se to dá takhle napsat :-D Jako myslim, že to nehrotí. Měli by ZASE au pair poprvé. Snad 99 % rodin z cultural care mají au pair poprvé a nevyplněný profil.
Ale už jsem si zvykla.
Mají jednu holčičku cca 2 roky a HM čeká mimi také holku někdy v květnu se má narodit. Bydlí v Los Angeles. Bohužel chtějí au pair již od dubna. Tak jsem jim napsala že můžu až v srpnu a že doufám, že najdou tu pravou au pair soon. No mohla jsem bydlet 10 minut od Beverly Hills...:-)


Už se fakt bojim, že matchnu až tak s 50 rodinou. Když se mi nějaká rodina fakt líbí (zatim to byli 2, tak se neozvou nebo něco). Zatim je ještě pořád relativně brzy když hledají rodiny co chtějí au pair od dubna.

Spíš aby mě neutli. Slečno už jste byla v kontaktu asi s 20 rodinama a nebyla jste  schopná si vybrat.:-D Kdyžtak mám v záloze ještě ten Coolagent.

Ještě trochu odbočim, ale venku už konečně začíná být jaro. Bože jak já se těšim. Je to moje nejvíc nejoblíbenější období. Ani vedro ani zima. :-D

A když odbočim ještě víc, tak jsem viděla video na youtube (hodim sem link snad to pujde, kdyby ne tak napište) O tom jak selhala anestezie. A doktoři operovali člověka za živa. Nikdy by mě nenapadlo, že se to může stát.  A hele ono se to stává a docela často. Kdo chcete tak se na to koukněte, mě to vzalo hodně. Bojim se, že se to stane zrovna mně.. Já vim, že šance je malá, ale nikdy nevíte. Co jsem tak vyčetla, tak se to stane 1 člověku z 1000.
https://www.youtube.com/watch?v=ndgUHeVMnOU

Mějte se krásně a díky za čtení

2 komentáře:

  1. neboj sa :) ja som rodinu vyberala cca tri mesiace, kým som našla tú pravú (štrnástu) rodinku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky děkuji za uklidnění já už jich mám těch rodin kolem dvaceti bych řekla, ale v matching jsem ani ne měsíc. Teď se objevila rodina co se mi fakt líbí, tak snad to vyjde. Jinak děkuji za čtení blogu a at se ti daří v Americe.:-)

      Vymazat