čtvrtek 5. února 2015

Skype

Teď jsem měla skype s rodinou z Georgie. Mluvily jsme s HM 1,5 HODINY!!!

To byly otázky, že jsem netušila co odpovědět. Měla to fakt promyšlený. Dám nějaké příklady. Jak se jmenuje moje nejlepší kamarádka. Čeho si na ní nejvíce vážim. Jak by mě popsali kamrádi. Kolik hodin potřebuju ke spánku. Co udělám když mám  děti v autě a jedno se odpoutá. Co udělám když mám dvě děti co se perou, třetí brečí a zvoní zvonek. Nejlepší moje vlastnosti. Nejhorší moje vlastnost. Proč jsem si vybrala tuhle agenturu. Co chci dělat ve volném čase. Jaký chci mít vztah k dětem (playmate, parent, friend), tak jsem řekla ani jedno chci být big sister. Jak chci být braná rodinou jako spolubydlící nebo člen rodiny. Tak co jsem asi odpověděla... :-)Jestli mi rodiny mohou poskytnout reference pro ní. Pak se ptala na řízení, zkušenosti atd... Co bych dělala kdybych se ztratila. Prostě WTF... tak jsem vždy nějakou odpověď vypálila co mě nejdřív napadlo. Všechny odpovědi se jí zdali správne, tak aspon tak. Měla fakt hodně otázek, ale já taky.

Pořád jsem na vážkách. Chce abych možná potom mluvila s jejím manželem, když se dostanu asi do dalšího kola :-DD Nevim jak to má vymyšlené. Jako máme hodně společného. Snažila by se mi vyhovět s volnými víkendy. Kamarádi, auto na delší vzdálenosti to vše po domluvě což je dobrý. Spaní u kamarádů taktéž. Prostě snaží se hrozně vyjít vstříc. Uvidim no. Jak si oni vyberou. Jsou zaregistrovaní snad u všech  agentur mi řikala, a mají více kandidátek.

Tak se mějte zatim hezky.

Žádné komentáře:

Okomentovat