čtvrtek 5. února 2015

rodina číslo 12

Ahoj,
takže rodina ze Seattle o kterou jsem měla zájem se neozvala 48 hodin, takže se mi automaticky smazali z profilu, skvělý. Ani jsem neměla šanci je poznat.

Ale nezoufám, protože se mi hned nato ozvala rodina z Gergie. Mají 3 děti nejstarší je vlastní a pak dva adoptovaní. Mamina je češka umí plynule česky a chtěla by abych občas děti učila základy češtiny. Taky mamča pracuje z domu. Napsala mi hned dlouhý email o sobě a o rodině. Za co má velké plus. Bydlí v obřím baráku 4 patra. Hned za rohem je jezero a mají tam i bazén. Auto bych měla k dispozici. Jezdila bych s nimi na dovolené a kempovat na floridu. Budu s nimi mít skype, tak uvidíme. Pracovní hodiny nejsou vůbec špatné. Ráno v 7 bych se začla starat o nejmladšího do 12:30 dát ho spát pak do dvou volno a pak bych vyzvedla prostřední holčinu a udělala ukoly s nejstarším a pak zábava do 5. Pak bych měla padla. Ve všední dny bych měla večerku v 10 což mi tak neva protože ráno stejnak vstávam. O víkendu je to na mě. Zatim pořád váhám kvůli češtině a taky kvůli HM doma, ale zdá se fakt v pohodě. Řekla, že na mě bude mluvit jen anglicky.

Pak dám vědět
Mějte se krásně

Žádné komentáře:

Okomentovat