úterý 3. března 2015

Pořád nic :-D

Ahojky
dlouho jsem se neozvala. Asi proto že se stydim, že ještě pořád nemám rodinu, ale jako pardon v CC ty rodiny to je šílenost.

Rodina z NJ bohužel nevyšla, protože HM je celé dny doma. Nepotřebuji být sledovaná na každém kroku. Od té doby jsem měla asi 4 rodiny a už si je moc nepamatuji popravdě. Prostě nevyplněné profily neozývali se nebo chtěli au pair dříve. Přijde mi že jsem měla začít s hledáním až od března a stále je ještě brzy, prostě to nějak nebudu hrotit počkám si klidně ještě měsíc.

Teď mám rodinu z D.C a popravdě se mi dost líbí akorát bych sharovala jedno auto s rodinou, to je asi jediná nevýhoda. Nechci se tu rozepisovat jak se mi líbí, protože pak to zas nevyjde....

Už mě ten proces vyčerpává. Fakt už ani nechci otevírat maila a koukat a číst ty profily.. Jsem z toho otrávená. Tak jsem se těšila do Ameriky ale tohle je neverending proces pro mě.

Ještě že mám kamarádku Naty, která je na tom podobně a můžu si s ní pokecat o agentuře a rodinách.

Zatim se mějte a doufám že další článek už bude MATCH hahaha.

1 komentář:

  1. držím palce, nech je tá pravá rodinka za rohom :) chce to trpezlivosť. to je celé :)

    OdpovědětVymazat