středa 18. února 2015

Další dvě nové rodiny(jedna z nich vypadá nadějně)

Ahooj,
tak se mi na profilu ukázala nová rodina. Mají 2 malé holčičky a dvojčata holky na cestě. Rodiče jsou oba z armády a bydlí v Ohio. Rodinu jsem bohužel odmítla i když se mi zdáli strašně super, ale fakt si netroufám na 4 malé děti je to strašně moc zodpovědnosti.



Další rodina je s dvěma malýma klukama. Mamina se zdá strašně milá. Mají uplně perfektně vyplněný profil. O téhle rodině bych se trochu rozepsala, protože se mi fakt moc líbí.

Máma je židovka, ale ne ortodoxní. Pracuje myslim ve zdravotnictví táta v restauraci. Milují vaření a pečení a ochutnávání nových jídel, stejně jako já. Táta prý nejlíp umí udělat lasagne. To je moje nejoblíbenější jídlo. :-) Mají dva kluky 3.5 roku a 18 měsíců. Bydlí v New Jersey 35 minut od centra New Yorku. Starší chodí do školy s mladším bych byla doma. Pracovala bych 10 hodin denně od podělí do čtvrtka a pět hodin v pátek. Pak bych měla volno až do neděle. Májí toho opravdu hodně společného se mnou mamča vypadá jako prima ženská. Chtějí au pair na mě trochu brzo, ale co bych pro ně neudělala že... Uvidim odepsala jsem, že bych si s nimi ráda dala skype a že jsem ohromena jejich profilem.

Děkuji za čtení a mějte se krásně

Žádné komentáře:

Okomentovat