neděle 15. března 2015

Rodiny a agentury

Tak rodinu z Kalifornie jsem nevzala, hodně pomohlo to, že HM je doma a četla jsem si na jejích stránkách (je svatební manažerka) recenze a nic moc teda. Díky jejímu přístupu k lidem myslím, tak jaký by pak asi měla přístup k au pair. Navíc to bylo trochu hodně daleko od jakékoliv civilizace 2-3 hodiny autem, které bych neměla pořád k dispozici. Prostě to mělo víc mínusů než plusů.

Nová rodina je z New Yorku z Bronxville mají dvě menší děti otec s nimi byl od začátku doma a někdy v záři prý nastupuje od práce. Ani si nechci představit, jak ty děti budou zvyklé na tatku a já to budu mít ze začátku těžké. Tahle rodina mě prostě nijak neoslovila, nic mě k nim netáhne, vim, že s nimi nechci strávit rok nebo dva... Ale i tak si s nimi dám skype a kdo ví, třeba se mi zalíbí.

Na Coolagent radši ani nemám slov. Ta paní v pražské pobočce, kterou tu nechci jmenovat je opravdu strašná. Jako přijde mi, že tam nic nedělá. Prostě s CC se to nedá srovnat ten její přístup.U CC jakmile jsem poslala přihlášku mi ověřili reference a poslali mě partnerské agentuře a zvditelnili pro rodiny během jednoho dne.. U Coolagent (praha) poté co jsem odeslala kompletní přihlášku v pondělí na ověření se ještě ve středu nikdo neozval, tak píšu maila jestli je něco špatně s mou přihláškou a jestli prošlo video (kvůli kvalitě) no odepisuje mi ta paní, že video super přihláška taky, ale poradila mi kde co poupravit. Pak volali na reference....(jako kdybych tam nezavolala, tak to nezačnou řešit ještě teď to je jasné), no poté co teda přihláška se jim zdála ok mi řekla, že to bude trvat ještě pár dní, že musí napsat posudek, ty reference a poslat to partnerské agentuře a že těm to také ještě bude trvat.?????? Prostě jak dlouho může trvat vymyslet mi tam pár vět o mě, vypsat tam ty reference a poslat to??? Asi tak 30 minut bych řekla... Prostě nemám slov na ně. Na slovensku to vše měla kamarádka vyřízené za dva dny (za ty dva dny už byla v matching)... Ale tady v Praze to bohužel tak nefunguje..

Chápu, že teď mají hodně au pair co se hlásí do programu, to tak je vždycky ale opravdu to nemůže trvat tak dlouho, když ještě vim, že v ostatních agenturách to jde o dost rychleji..

Kdo se chystáte s coolagent tak jim tu kompletní přihlášku pošlete tak 14 dní před tim než plánujete být v matching, aby to vše stihli zpracovat :-D To jen taková přátelská rada. Možná má někdo jiné zkušenosti, ale já tu jen řikám co se stalo mě a jelikož jsem registrovaná u dvou agentur, tak porovnávám.

Hezký zbytek víkendu

Žádné komentáře:

Okomentovat