čtvrtek 19. března 2015

Rodina a akceptace do programu od Coolagent

Hey guys,
takže novinky..?:-DD

Mám rodinu 2 menší dětí, jsou ze San Francisca. Ale má to jeden háček... Samozřejmě se už druhý den neozývají. Asi jsou strašně busy jako všechny rodiny v Americe. S takovýmhle přístupem, se vám pak nechce jít dělat au pair do takové rodiny. Tak zatim je plán takový, že počkám do zítra a pak je kdyžtak odstranim z profilu, jako když mají zájem a pak se ani neozvou, takže vlastně nemají zájeem. Kdyby se náhodou ozvali, tak na ně mám spousty otázek, mám tam dost nejasností v tom jejich profilu...:-)

No a to je celé.. Kdo jste v matching, přeju hodně mooc nervůůů a štastný výběr
Mějte se krásně

Update, jen co jsem dopsala článek, jsem kontrolovala svůj profil a rodinka z profilu zmizela.. I tohle se stává :-D

Update číslo dvě, právě mi přišel email
Dear Jeanette,
You have been accepted onto the Au Pair in America program.
Please log into the Au Pair in America  website regularly to view any updates about your application. You will also find lots of useful information about matching with a host family and life in the US.
Please feel free to contact us with any questions and we hope to find you a great host family soon.
Kind regards,
Au Pair in America

Tak snad se poštěstí 

Žádné komentáře:

Okomentovat