sobota 4. dubna 2015

Florida nevyšla

Jsem opravdu naštvaná, jak se některé rodiny dovedou přetvařovat. Jsem strašně ráda, že nejdu do rodiny na Floridě. Ale všechno od začátku..



HM jsem se po druhém skypu zeptala na kontakt na jejich současnou au pair. HM mi kontakt dala a jejich au pair (Bruna) mi na sebe dala fb a domluvily jsme se na skype. Samozřejmě jsme jí projela celý fb profil :-D všechny fotky atd... Měla tam spousty fotek s dětmi a i s HM kde se objímaly a tak jsem si řikala, že teda asi jako budou fajn a že asi mají dobrý vztah..

No pak přišel skype. Měla jsem na ní spousty otázek a co jsem se dozvěděla, no nestačila jsem se divit. Řekla mi že HM je v tom domě boss, že každý se ptá jí, to není tak hrozné. Pak že kolikrát HM prosila aby jí pujčila auto když někam chtěla, ale že HM  se furt vymlouvá že se jí nelíbí její řizeni, že opravy by byly drahé a tak je odkázaná na ně, aby ji kamkoliv odvezli, protože všude se dá dostat jen autem.. Má prý sice kolo, ale nesmí používat v dešti :-DDD Hlavně, že mě HM na skypu namlouvala, jak mi auto bude pujčovat, když ho nebudou potřebovat atd... Kecy :-D Další věc, řekla mi, že mají v obýváku kameru, ukázala mi jí a řekla mi že jí HM pozoruje z práce (to je taková tá hýbací, takže ona pozná kdy se HM dívá) a prý k ní i skrz tu kameru mluví!!!!!OMG, pak jsem se HM ptala jestli budu mít volné soboty, nebo jak často budu muset pracovat v sobotu, řekla mi že opravdu zřídka kdy bych pracovala soboty, že jen výjimečně. No a co myslíte, ptám se Bruny a ta mi řiká že pracuje všechny soboty od rána do odpoledne jenom jeden víkend má celý volný, jak je v pravidlech. Takže zase HM lhala.., HM je doma skoro pořád, pracuje jen 3 dny v týdnu a to dopoledne. Řikala mi, že nemá ráda, když je HM kolem, protože děti pak zlobí, brečí a chtějí mámu a je těžké je zabavit. Ven taky moc nemužou protože ted jsou tam strašný vedra a hlavně nemůže řidit s dětmi tak nemůžou ani do parku, a děti neumí zatim plavat, takže do bazénu také nemohou...
Bruny pokoj je fakt malinký a nemá ani okno ani skřín, vše je tak na věšáku pohozené.
A řikala mi, že je jejich první au pair a kdyby věděla do čeho jde, tak by tu rodinu nevzala, že neměla možnost aby ji tohle někdo řekl jako mně.
Abych tu na ně neházela jen špínu, prý ze začátku měla nulovou ajinu a pomohli jí s ní aby byli trpělivý, ale tohle prostě není pro mě. Hlavně jak mi HM lhala na skypu...
Jsem Bruně fakt moc vděčná, že byla upřímná a tohle všechno zmínila, děkovala jsem jí, že si toho vážím, řekla jsem jí, že rodinu nechci a že jsem si jí nebyla jistá ani předtim, ale ujistila jsem jí, že neřeknu nic z toho co mi řekla.. Že je odmítnu z nějakých jiných důvodů, a řeknu, že o nich mluvila hezky. Jako když můžou lhát oni mě tak proč ne já jí. A hlavně nechci potopit Brunu, ještě by z toho měla problém. Tak s nimi mám dnes další skype, jak bylo domluveno (i když vim, že k nim nejdu) a pak je nějak odmítnu a nebo třeba si mě ani nevyberou (mají ještě jiné au pairky)

Holky, pokud máte možnost, vyžádejte si kontakt na rodiny současnou au pair i když se zdají být absolutně fajn na skypu se s vámi smějí a máte z nich dobrý pocit... Já bych je bejvávala i vzala, ale za tohle mi Florida nestojí...

Mějte se krásně

Žádné komentáře:

Okomentovat