čtvrtek 2. dubna 2015

První a druhý skype s Floridou

Lidičky, 
slíbila jsem, že napíšu po skypu s rodinou z Floridy ale nějak to nevyšlo ten den, tak píšu až teď.

První skype byl moooc super, sice jsme se slyšely ale neviděly jsme se asi špatná wifi.HM mi všechno vysvětlila. Jako jak to u nich chodí, že mají au pair z Brazílie tušim a prostě popsala mi vše. 

Domluvily jsme se na dnešek na další skype i s dětma. Tak jsem kluky viděla (4 a 1 rok) + jedno na cestě (holka) ale ta bude s HM v práci prvních asi 7 měsíců, kvůli kojení.. Děti jsou roztomilé. Viděla jsem i jejich současnou au pair a ta také vypadá mile.

Domluvily jsme se na sobotu na další skype kde uvidim HD. Zatim to vypadá nadějně...

Poprosila jsem kontakt na jejich au pair, takže to bude asi rozhodující. Jako zatim bych k nim šla, ale uvidíme. Nechci se radovat, už jednou to vypadalo užasně a pak přišla ledová sprcha... Prostě uvidíme..

Držte palce a mějte se krásně

Žádné komentáře:

Okomentovat