úterý 14. dubna 2015

MATCH!!!!!

Ahoooj,
tak i já jsem se dočkala. Úmorné 2 a kousek měsíce jsem hledala tu pravou rodinu. Čekala jsem na ně dlouho, ale vyplatilo se to.



HM mi napsala email, že doufá, že jsem si skype s jejich au pair užila a jestli bychom mohly dát skype dnes, že má posledních pár otázek. Tak jsem šla na skype, HM byla v autě na ipadu, protože zrovna jela na nějakou konferenci a ptala se mě jaký byl skype s au pair a jestli mám stále zájem. Pak mi řekla, že by mi ráda nabídla MATCH a já hned I would love to. I am so excited. A ona taky že je excited, řikala že už chce zmáčknout to tlačítko MATCH a že mi určitě dají vědět z agentury a taky se domluvíme na odletu, že většinou se odlétá v pondělí, takže to vidim na 3. srpna. Pak mi ještě řekla, že mi nechtěla psát email s nabídkou k MATCH že jí to přijde neosobní, chtěla se mě zeptat přímo a taky že musí jít na konferenci a Talk to you soon.

Lidi ani nevíte jak se mi ulevilo, že už nejsem v matching. Bylo to strašně dlouhý, nudný a unavný proces, plný očekávání a zklamání...

Jsem moc ráda, že si mě vybrali měli ještě další 3 kandidátky. Ale prý to věděli hned, že mě chtějí.......Ne teď kecám :-D :-D

Snad vše dopadne dobře a rodina bude v pohodě ale zdají se opravdu moc super. Ještě jednou vám tu rodinu popíšu.

Bydlí na předměstí Chicaga je to asi 45 minut vlakem do centra. Mají 3 holčičky 4, 2, a 1 rok. Starší budou v preschool nějaký ten den, takže to nebude pořád starání se o všechny 3 dohromady. Rodiče pracují v centru, rozvrh je od 7:45 do 16:45 pondělí až pátek. Víkendy jsou volné. Auto k dispozici, velký barák, mám na výběr pokoj na patře s nimi a nebo celý basement pro sebe s pokojem, koupelnou, kuchynkou. Nabízí Iphone, kde platí kredit a hlavně berou au pair jako člena rodiny. Jsou pohodoví, usměvaví, milí, mladí. Fakt se mi moc líbí a doufám, že jsem vybrala správně.

Všem holčinám co jsou v matching tak přeju pevné nervy, hodně síly a hodně štěstí ať narazíte na tu správnou rodinku co nejdříve.
Mějte se krásně





3 komentáře: