čtvrtek 16. dubna 2015

Datum odletu a víza

Ahoooj,
tak to byla rychlovka, den po MATCH s rodinou z Chicaga, se mi změnil profil kde mi gratulovali a už mám na profilu informace k odjezdu. Odlétám 3.8. v pondělí možná o den dříve, protože teď s HM řešíme jestli mám letět v něděli a jít na AAA driving course.. (je to jenom teorie, a je to docela drahé). Asi bych radši šla, ale uvidíme jak se domluvíme. Orientation (školení) bude probíhat v New Yorku v hotelu DoubleTreeHilton. Trvá 4 dny, poté je odjezd/odlet k rodinám.



Jedna zajímavost. Byla jsem v matching přes 2 měsíce možná už to byly 3 měsíce. Po celou tu dobu jsem v kontaktu s holčinou na fb, psaly jsme si spolu každý den, nadávaly spolu na rodiny, ukazovaly si fotky rodin, radily si jak je odmítat, nádavaly jsme na agentury spolu, byly jsme spolu i bezradné, že nikoho nenajdeme, podporovaly jsme se a pokaždé když už se jedné z nás schylovalo k match, ta druhá vždy napsala no a teď už v tom budu sama, jenže ta první vždy odpověděla neboj nebudeš nenechám tě.. A taky, že ne vždy to s rodinou nevyšlo. Až do předvčerejška kdy jsme obě matchly ve stejný den 14.4.2015!!!! No jaká je tohle náhoda, že matchnem ve stejný den po cca 2,5 měsících??? :-D Sranda co? Naty má rodinu z New Yorku, Lond Islandu. Bude se starat o 4 děti, s tim, že nejstarší 2 budou celý den ve škole. Ukazovala mi fotky a to nejmladší dítko, je prostě k sežrání. Už jsme domluvené, že si udělá výlet do Chicaga a já do New Yorku.

To jsem ale trochu odbočila.
V profilu mám ted také napsáno, že mi víza dopraví kurýr do 10 dnů. Pak je mám vyplnit a můžu se objednat na ambasádu na schůzku.
Také se mi v profilu objevilo něco jako pre deparature training kde jsou otázky o mé rodině, o školství, o bezpečnosti.. Je to primitivní vůbec se toho nebojte.

Došel mi automaticky email z APIA jako že congratulation bla bla, ale čekala jsem třeba telefon či email od Dity, ale to jsem asi trochu naivka :-D :-D Naty třeba volali o  pulnoci aby jí pogratulovali. Je přes CC no. Řikám, kdybych mohla jedu přes ně....  Ale v Americe to stejně nezáleží na české agentuře ale na kordinátorce, kterou jsem si btw přidala na fb. Má tam svůj cluster a v něm holky co jsou v Chicagu.

Jsou to sice ještě 3 měsíce, ale vim, že to uteče opravdu hodně rychle, a strašně se těšim!
Mějte se krásně

Update: domluvily jsme se s HM, že na ten AAA course půjdu, takže letim o den dříve 2.8.2015 v neděli

Žádné komentáře:

Okomentovat