pondělí 18. května 2015

Ambasáda

Ahooj,
teď jsem přišla z ambasády!
Rozepíšu to tu podrobně jak to celé probíhalo.
Ráno jsem se ještě stavovala v copy general, protože jsem si pro jistotu chtěla vytisknout výpis z účtu, že jsem zaplatila víza, protože mi jako jediné nepřišel potvrzovací email. Byla jsem nervozní, že mám něco špatně vyplněné, nebo, že se jim prostě nebude líbit nějaká moje odpověď, nebo že jsem zapomněla něco důležitého doma.



Před ambasádu jsem dorazila o 45 dřív, tak jsem to prošla nahoru až skoro na petřín, je to strašný kopec :-D Tam jsem si sedla na lavičku a kochala se výhledem na Prahu. Před ambasádu jsem si stoupla asi 15 minut před tim, než jsem měla sjednanou schůzku (9:15). Stáli tam 2 securitáci zeptali se mě česky, kam jdu. Řikám jim že pro víza. Řekla jsem mu jméno, odškrtnul si mě na seznamu a mrkl se mi do kabelky a řekl at si vypnu mobil. Stála jsem tam jediná. Šel dovnitř a asi za 15 sekund mě zavolal, že můžu dovnitř. Tam už stáli další dva pánové, vzali si ode mně elektroniku a položila jsem tašku na pás a prošla jsem tim obloukem jestli nebudu pípat. Pak mi vrátili kabelku dali mi visačku a řekli po schodech nahoru první patro do prava. Strašně mooc lidí tam sedělo, nebylo tam místo na sezení tak jsem stála a řikám si to je divný... Pak mi nějaký pán řekl, že si mám vzít lísteček. Aha :-D No tak jsem si vzala lísteček a čekala až bude moje číslo na tabuli. Trvalo to chvilinku, šla jsem k okýnku číslo 1. Tam seděla paní, řekla česky, že potřebuje můj pas, potvrzení DS 160, DS2019, SEVIS a ten papír kde máte vytisknutý datum a den schůzky. Ten mi pak hned vrátila, dala mi brožurku co si mám přečíst a řekla mi at si jdu sednout za roh a čekám až mě zavolají jménem. Seděla jsem tam dost dlouho, hlavně jsem vůbec nerozumněla co za jméno zrovna volají a seděla jsme pod televizí, takže to bylo ještě hůř slyšet. Asi tak po 45 minutách, jsem uslyšela něco co znělo jako moje jméno tak jdu k okýnku 5, kde už sedí paní co mluví anglicky, ptá se jak se mám a co budu dělat v americe. Řikám, že jedu jako au pair. Pak se mě ptala jestli jsem četla tu brožurku. Řikám jo jo (ale nečetla :-DD) a ptala se mě o čem to je. Řikám že to je o mých právech co mám v americe a o obchodování s lidmi. Pak se ptala jestli si ode mě může moje rodina vzít pas. Řikám, že samozřejmě ne. Udělala mi otisky prstů. Nejdřív jedna ruka 4 prsty bez palce pak druhá ruka 4 prsty bez palce a pak oba palce najednou. Mají to nějak elektronicky a je to za minutu hotové. Řekla mi at se posadim, že mě za chvílinku zavolají na interview. Tak pod chvilinkou si přestavuji 10-15 minut ne půl hodiny :-DD Volali mě z okénka číslo 4. Tam seděla taková milá paní ptala se mě anglicky kdy letim, kam letim a co chci dělat až se vrátim zpátky. Trvalo to asi 2 minuty. Všechno si to psala do pc ty odpovědi pak mi řekla tu užasnou větu your VISA has been aproved. Dala mi ds 2019 a sevis a řekla mi že to mám mít u sebe při letu do Ameriky popřála mi hezký den a já šla domů. Dobře nejdřív do mekáče a pak domů :-D

Agentura mi napsala co všechno mám mít na ambasádu, řekla bych že to mají nějaký starší vydání protože teď už toho tolik potřeba není. Vůbec jsem nepotřebovala nadepsanou obálku s mojim jménem a adresou, fotku, ani papír o umístění do rodiny a ani potvrzení o zaplacení vízového poplatku. Byla jsem tam asi hodinu a půl celkově. Všem co to teprve čeká, vim že máte nervy, já je měla taky, ale je to v pohodě, všichni jsou tam milí.
Ted čekám, až mi pošlou pas i s vízama. Už mi nic nebrání v cestě za mým snem a Amerika je zase o krok blíž. Už se nemůžu dočkat, jdu to ted napsat host mum :-)
Mějte se krásně

Žádné komentáře:

Okomentovat