středa 6. května 2015

Co chci zažít v Americe + mé video + předodletová schůzka

Ahooj všichni,
změnila jsem look mého blogu trochu, dala si tam tapetu Chicaga, moc to nevychází s rozměrama, ale fakt mi to nejde nastavit, takže se omlouvám.



Byla jsem na předodletové schůzce u Dity na čarodějnice :-D Dala mi obálku s Vízama co musim vzít na ambasádu a řekla mi ke každému něco, zeptala jsem se jí na pár otázek co jsem potřebovala vědět jako je pojištění, do kdy zaplatit poplatek agentuře a taky jestli se mnou někdo letí. Tak pojištění je v nabídce základní (to je v ceně) ale to nic nepokryje a zdravotnictví je v USA strašně drahé. Je možnost se připojistit balíček A je sporovní připojištění a B je zdravotní připojištění. Pak je ještě možnost si vzít A i B. Já si vybrala jen to B protože skoro vůbec nesportuju a přijde mi to že je to pro mě zbytečné. Dita souhlasila. Nemám ale pojištění na poslední 13 cestovní měsíc. To pak musim vyřešit až tam. No a  Dita se mrkla do papíru a řikala, že zatim nemá nikoho kdo by letěl se mnou :-DD Smůla no :-) Jako nijak mi to nevadí, jen mě to zajímalo. Podepsala jsem spousty papírů. Dostala jsem pohlednici kterou mám poslat agentuře z Ameriky jak se tam mám a taky oranžovou visačku na kufr s nápisem Coolagent. Nemám kufr ale mám visačku :-D

Taky už dlouho mám v pc obrázky co chci zažít v Americe tak je sem chci dát a doufám, že si je všechny budu moci odškrtat.
Hodim sem své video s kterým jsem se ucházela u rodin ať se můžete pobavit. Není to nic extra je to prostě kecací video neměla jsem náladu nervy ani čas se dělat s nějakou úpravou videa. :-D Ale naštěstí i tak o rodiny nebyla nouze. A ještě mi to chválili, což bylo pravděpodobně ze slušnosti. Haha Takže enjoy. :-)






























Tak snad to všechno dokážu za jeden/dva roky :-DD
Mějte se krásně

Žádné komentáře:

Okomentovat