středa 17. června 2015

Tak různě :-)

Ahoj,
jak se máte?
Moje statistiky na blogu se asi uplně zbláznily, ukazuje mi to tu, že si blog čte někdo z Keňi a Indonésie LOOOOL. Tak určitě. Haha

Jak tomuhle pak mám věřit jako :-D



Jsem ve fázi vymýšlení dárků. Řeknu vám co jsem zatim vymyslela.
Pro Host Mum českou kuchařku v angličtině a hodně sladkého, psala mi že to miluje. Pro Host dad becherovku a české pivo ( to ještě není jisté psala jsem jejich současné au pair jestli vůbec pije) a oplatky.

Pro děti knihu českých pohádek v angličtině a knihu krtečka a plyšové hračky krtka domino a samozřejmě české sladkosti. Pro au pair české sladkosti a pro psa hračku. Až to nakoupim, tak to vše vyfotim.

No a to je vše nebudu to přehánět chci se vejít do tisícovky. Stejně se mi toho víc do kufru nevejde. Taky tam musim narvat svoje věci a hodně teplých bund do Chicaga.

Už mám zase náladu, že se těšim do USA. Už jsem jednou nohou v Americe. Hodně mi k této náladě napomáhá čtení blogů jiných au pairek.

Když si představim, co vše musim zařídit, kde se odhlásit, co oběhnout, co vytisknout a co okopírovat. Ještě musim koupit kufr. Budu kupovat velikost M radši.

Host mum mi pořád posílá nějaká videa s holkama, je to moc milé holky jsou k sežrání. Taky jsem jim natočila jedno video se sestrou a se psama aby se neřeklo.Haha Taky jsme v kontaktu i když je to spíš tak, že ona napíše já odepíšu a ona ignor :-D Ale už jsem si zvykla. Odepíše pak po delší době. Tak přece všichni američani jsou busy. HM mi nabídla, že mi zaplatí výlet do New Yorku jsem jí vděčná, ale přijde mi, že mi toho platí strašně moc. Platila mi už i ten AAA course (260 dolarů) ted ten výlet(80 dolarů) ptala se mě na oblíbené věci budu od nich mít mobil s kreditem který platí oni, pak řikala, že kousek od baráku mají obří obchoďák kde brala au pair na nákupy. To už je příliš. Možná si budete řikat, že jsem hloupá, ale já prostě takováhle nejsem. Jako chvilkama je mi to až nepříjemný, že je takhle milá a pořád by něco platila. Prostě na tohle nejsem zvyklá a přijde mi že si to ani nezasloužim :-D
Tak se zatim mějte krásně :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat