čtvrtek 23. července 2015

11 dní do odletu + letenka

Ahooj všichni,

už jsem si vyklidila pokoj a vyhodila všechny nepotřebné věci, protože je velká šance, že se bude máma stěhovat a tak jsem měla povoleno si nechat jen to nejnutnější. Vznikly z toho 1 obří + 5 malých pytlů odpadu. :-)



Koupila jsem si kufr. Někde jsem slyšela, že mají slevy na kufry v Tescu, tak jsme s mamčou vyrazily. Bylo to hrozné dilema, já jsem si hlavně nezjistila povolené rozměry kufrů a tak jsem nakonec dala přednost menšímu látkovému nad krásným větším modrým skořepinovým. Sehnala jsem prostě obyčejný látkový plus ten malý stejně vypadající co příjde do letadla (carry on) a pak ještě taková taška přes rameno a to vše dohromady jen za 990 :-).

 Tak jsem si řikala aspon nebudu muset mít batoh místo carry on jako vždy, jenže když jsem dorazila domů a zkoušela jestli se mi vejde můj obří laptop do toho carry on, tak samozřejmě, že ne, takže stejně poletim s baťohem. Haha.

Konečně mám zařízené všechny dárky. Nepřeháněla jsem to, protože vim jak je to zbytečné kupovat rodině drahé dárky, když to pak stejně děti neocení. Nakoupila jsem docela dost typických českých sladkostí a jen pár věcí jako pexeso, omalovánky, kvarteto, černý petr, a nějaké vystřihovánky s krtečkem. Rodičům jsem koupila čokoládu, zlaté oplatky a knihu o Praze + další menší sladkosti a tátovi asi vezmu piva. Chtěla jsem becherovku, ale nebylo mi 21 a je to nezákoné. Pivo snad nebude takový problém.



Pořád chodim s kamarádama ven, nebo jezdíme na výlety (teď jsme byli na Lomu velká Amerika) a vážně doporučuju je to tam krásný a když si vezmete plavky a nebojíte se toho slézt dolů, tak se tam můžete i vykoupat v té čisté vodě. Akorát bacha je to soukromí pozemek a chodí tam dávat pokuty, takže asi jen pro odvážne. Kousek odsud je také Karštejn.


Rodina mi stále posílá videa holek, je to od nich pěkné.

A Naty (její blog mám v oblíbených) už je v New Yorku u rodiny stará se o 4 děti a zatim to vypadá, že jsou to zlatíčka, tak doufám Naty, že to tak bude i dál.

Ještě mám před sebou všechno zařízovaní ohledně úřadů atd..

A také se mi objevila letenka na profilu, letim tedy 2. srpna v neděli se společností Air Berlin s přestupem v německu v Berlíně. Odlétám v 11:10 dopoledne, za což jsem fakt ráda, protože den předem mám celodenní brigádu a končim až pozdě večer:-D Letim sama, ale na přestupu se přidá jedna Němka Annabell, tak se těšim, alespoň v tom nebudu uplně sama. :-) Už jsem ji kontaktovala, tak si píšeme a zatim vyzerá super :-D Další věc je, že mám na přestup pouhých 45 minut a to mi nepřijde teda nějak extra dlouho, potřebuji se přesunout z terminálu A na C, letiště je sice malé, ale já nikdy nepřestupovala a vůbec nevim jestli tam je ještě další kontrola...



Mějte se krásně
a jedna fotka na závěr
 s timhle zlatíčkem se budu muset za chvilku rozloučit :-//


Žádné komentáře:

Okomentovat