sobota 29. srpna 2015

První týden s rodinou

Ještě jsem zapomněla napsat v minulém článku, že bylo kolem 10 hodiny večer a HM stejně vzala nejstarší 2 holčičky které mají jenom 4 roky a 2 roky na letiště, protože chtěly, což mě strašně překvapilo, ale mile protože jsem čekala jen HM..



Jakmile jsme dorazily z letiště (15 minut, bydlíme kousíček od letiště) seznámila jsem se s HD pořád se mě někdo ptal jestli něco nepotřebuju atd. HM mi ukázala v rychlosti celý barák, napůl jsem u toho spala, ale je to tu obří, ukázala mi pokoj, koupelnu já se vykoupala a padla za vlast. Byla jsem totálně vyčerpaná a strašně mě bolelo v krku z té klimatizace v letadle. Ráno to ani nebylo divné vstala jsem asi v 8 šla na snídani uviděla poprvé mimčo tak jsem si sní hrála.

2 starší šly do daycare, protože já měla volno celý patek sobotu a neděli a taktéž au pair aby mi mohla ukázat vše popovídat si a ukázat mi okolí a zařídila se mnou potřebné. Tak jsme vzali malou a jeli jsme na schůzku s naší koordinátorkou. No přijely jsme k totálně obřímu baráku, zazvoníme a otevře vysoká hezká blonýdna na obřích podpatcích s mobilem v ruce totálně krátkych kratáskách a tílečku. Měla jsem co dělat abych se nesmála. Jako věděla jsem že je hezká a že má hezký barák ale, že bude takhle chodit oblečená v domě ještě v podpatcích v jejich 40 letech :-DD Kdyby jste jí viděli prostě uplně taková ta z těch amerických filmech co nikdy neviděla koště a na všechno má lidi. Barák zevnitř ted nádherný 4 kluci samozřejmě měla au pair ale prostě hned jak promluvila, byli mi jasný, že ta dělá koordinátorku jen protože se nudí. Pro peníze fakt ne těch má dost a proč jinak by někdo chtěl dělat tuhle práci. Je vidět,že dělá jak se zajímá o ty všechny holky a přitom je jí to uplně u zadku a moc o té práci neví. Vzala na nás do thajské restaurace všechno zaplatila, pak se omluvila v půlce oběda, že musí přes ulici ke kadeřnici, že zítra odjíždí na dovolenou. LOOL.. Dvakrát dloubla do jídla a šla. Pak ještě napsala, že se moc omlouvá, že musela odejít a kdybych něco potřebovala at se ozvu kdykoliv. Pak ještě řikala, že můžeme zajít na zmrku po jejím kadeřníkovi my na to nějak zapomněli a řikám té aupirce hale ona vlastně chtěla jít na zmrzlinu a ta au pair mi říká prosimtě té je to uplně jedno jednou řekne to pak tamto. Jíto nezajímá. Ahhha. Pak se mě ptala večer HM co na ní řikám, tak řikám že nic moc a HM povídá. Já si myslim, že je to taková barbína s botoxem. Tak jsme se smály.
Pak další den přišla mojí HM sms s tim jak jsem super, jak jsem byla dobrá s malou atd.. prostě kecy :-D Tento týden jí musím vidět znova, musí si semnou popovídat jak se mi daří atd a pak pokecat s rodinou..
Další dny jsme objeli všechno kde co je v neděli jsem poprvé řídila, když jsme jeli s rodinou z kostela, chtěla jsem se podívat jak to tu chodí v kostele jsou luteráni. Bylo to super zpívali tam písničky ta první se mi fakt líbila. Řízení automatem je o dost jednoduší a řekla bych, že se není čeho bát. Mám problémy s vyjezdem z garáže, máme dva minivany je tam trochu těsno :-D

V něděli vzala HM mě a jejich nynější au pair do centra Chicaga na suši. Nejdřív ale objela v Chcicagu ta nejznámější místa, abych si mohla vše vyfotit (moc hodná) a řeknu vám moc dobré suši moc dobrá ryba a nejlepší dezerty, tak nazdobené, prý do této restaurace rádi chodí Angelina s Bradem. Chicago je nádherné, strašně se mi líbil New York, ale Chicago je o dost lepší, je to tu čistější a hlavně je tu obří jezero.

Pak začal můj první pracovní víkend. Zaučovala mě jejich nynější au pair. Byla to sranda, je hrozně v pohodě, všechno mi ukázala, vysvětlila, užily jsme si. Ukázala mi místa, kam chodit s dětmi. Všude jsem řídila já. Bohužel nejvíc jsem na dálnici, holt si musim zvykat. Zjistila jsem, že neumim řídit s navigací, bud odbočim dřív a nebo až pozdě. :-DDD No a tento víkend jsem odjela s rodinou na retreat do Wisconsinu do obřího resortu s aqauparkem. HM mi přesně vypočítala hodiny abych nepracovala víc než mám (moc hodná) a dala mi volno v týdnu abych tam občas pomohla s dětma. Vypsala mi přesně, kdy tam budu pracovat, abych věděla kdy mám volno a můžu se jít třeba slunit, taky mi řekla, že tam bude další au pairka a že můžem jít do bazenu spolu. První den pátek jsem neměla pracovat vůbec, ale byla jsem celou dobu s ní pomáhala balit, hrála si s dětma atd..., šla s nima do vody, byla na skluzavkách, pomohla uklidit atd atd.. strašně děkovali a řikali, že mi musí zaplatit víc. Řikám ani náhodou, že jsem ráda pomohla. Bylo to tam fakt hezký, všechno to platila firma ve které pracuje můj HD, pro všechny zaměstnance a jejich rodiny, zaplatili jim pokoj, dali 600 dollaru aby je utratili a v cenně snídaně a večeře.

A konečně se dostávam k dnešku, dnes je neděle tedy den, kdy jsme odjeli z Wisconsinu a byla to sranda. Všichni totálně unavený ted jsme se dostali domů jely jsme s HM nakupovat potraviny a co se nestalo moje HM přenášela 3 litrový jablečný džus z garáže do domu a prsklo jí to v ruce rozlilo se to po celé hale...:-DDD Já dostala totální výtlem, HM taky a totálně nasranej HD tam řval na HM a tim to udělal ještě vtipnější on uplně dones ručníky a ona tam totálně mrtvá smíchy nesla rychle ručníky, já jsem se musela zavřit v garááži a smát se tam protože mi bylo blbé se smát před HD, když byl naštvaný. Za chvilku přišla HM, že hledá další ručníky a jenom jsme se na sebe podívaly a obě výtlem. Řikala mi at se nesměju před HD, že ona taky nemůže, že ho to ještě víc nasere. :-DDDDD To bylo fakt nejvíc. A dnes mi HM napsala šek na 100 dollarů za to že jsem jí pomohl když jsem nemusela, že si toho moc váží. (je opravdu férová, to se mi líbí).

Už mám otevřený účet u banky Chase a taky jsem si byla vyřídit SSN (social security number) má přijít do 14 dní, pak si můžu jít udělat americký řidičák. Huraaaay :-D

Také tu bylo lehčí drama s pěněženkou, zablokovala jsem všechno protože jsem myslela že jsem jí ztratila, obvolala jsem všechny aktivity obchody kde jsem byla volala na policii i na DMV co a jak když jsem ztratila český řidičák a nemám americký. Prohledala všechno 5krát no a pak večer mi HM píše sms, že našla peněženku v jejím minivanu :-DDD Byla jsem tak ráda, že jsem jí našla a nemusela všechno vyřizovat znova :-D

 2 nejstarší zlatíčka
 Myself a Freddie rodiny pejsek
 2 nejstrarší v zoo
 Všechny 3 zlatíčka v parku
 S prostřední Jillian
 Amelia a Jillian v bazénu
 vtipná fotka
 nejlepší popcorn ever s karamelem
 s nejmladší Blair 10 měsíců
 dezert v suši restauraci
 moje Host mum s current au pair v suši restauraci
 další dezert v suši resuaraci
 s Amelii
 Vynikající ryba lepší jsem ještě nidkdy nejedla
 s nejstarší Amelií a current au pair Chantal
 můj nejoblíbenější obchod
 Bubble tea
 nejmladší Blair
 Všechny 3 dohromady


Žádné komentáře:

Okomentovat