sobota 29. srpna 2015

Jak si tu žijeme, jaké je Chicago

Ahoooj všichni,
tak už tu budu skoro měsíc. Straššně mooc rychle to utíká to mi věřte. Už mám SSN, takže si můžu vesele zajít udělat testy a možná dostat americký řidičák. (dost otravné) a také musim zařídít kurzy protože zimní semestr začíná za chvilinku. Rozhodla jsem se pro english as a second language na jedné college, kterou mi doporučila předchozí au pair. Chtěla bych si prostě zlepšit aj a možná udělat certifikát uvidim jak mi to pujde.



Rodina
Rodina je pořád skvělá, starají se, všímají si když udělá něco navíc, ocení to, jsou hodně starostliví pořád se mě ptají jestli něco nepotřebuji, bojí se o mě, davájí tipy a rady atd... Je s nimi sranda a hlavně jsou fér. Holkky jsou prostě skvělé, každá má něco jiné do sebe a já je mám ráda všechny stejně. Poslouchají, mají mě rády, jsou totálně roztomilé vážně si nemám na co ztěžovat.

Chicago
je prostě nádherný, nevim jestli jsem se zminovala v minulých článcích, ale miluju to tady. Mnohem lepší, čistčí než třeba New York. Je tu spousta parků jezero je to fakt nádhera. Celá Amerika je super.

Už jakž takž umim s navigací :-D Znám tu pár holek 99 procent je z německa, jak jinak :-D Ale lepší než z česka, alespon mohu procvičovat angličtinu.

Kdyby někdo z vás chtěl pohled z Chicaga napište do zpráva autorovi vaši adresu a já vám moc ráda pošlu. :-)

Mějte se krásně

 Millenium Park
 Chicago Riverwalk
 Buckingham fontain
 Lake Michigan
 Millenium Park

 Chicago theater
 Vhled z pláže
 Chicago riverwalk s aupair z německa
 Trump tower
 Chicago Bean s aupair z německa
 Willis tower (skydeck)



 Chicago river
 bean

 výhled z willis tower
 Buckingham fountain
 výhled z Willis tower
 Lake Michigan
 Skydeck
 Navyy pier

2 komentáře:

  1. Ahoj, kde presne v IL jsi? Ja ziju v Batavii, ale au pair uz dlouho nejsem :-)

    OdpovědětVymazat