neděle 1. listopadu 2015

Miluju Chicago

Ahooj všichni,
jak se máte..??

Já se tu toho prostě nemůžu nabažit. Chicago je fakt mega super. Já si prostě nemám vůbec na co stěžovat.
Takže potkala jsem Monču ze Slovenska co je ve stejném clusteru a byli jsme v centru ponakupovaly atd..
Díky ní jsem poznala Arsemu ze Švédska s kterou jsem šla následující víkend ven, šli jsme k planetáriu, kde jsme se fotily s panorama Chicaga, moc jsem si to užila je s ní sranda. Tento víkend se chystáme s Mončou znova do six flags a moc se těším..!



Halloween je za dveřmi a já to fakt miluju, lidé mají vyzdobené domy, jsou přímo obchody kde můžete koupit všelijaké kostými v centru chicaga bude díky tomu světelná show na kterou se s holkama chystáme a prostě nechápu proč se u nás toto neslaví. Hned je ten podzim zábavnější a snesitelnější. 31.října se chystáme do haunted house s Rougui, něco jako strašidelný dům u nás akorát trochu jiný level, vstupenky jsou dost drahé, takže očekávám, že se budeme bát. Rougui našla halloween paintball zombie vs clowns ale na to jsem posera, bojim se, že to bude bolet, takže pak asi půjdem na nějakou párty.. Nejvíc otravné je, že mi nebylo 21, takže musíme hledat nějaké párty under age 21...

Právě ted jsem se uspěšně registrovala na kurzy na college. Bylo to utrpení, všechno už je rozebrané, je to drahé a dá mi to jen málo hodin. Vybrala jsem 3 kurzy španělština, pečení a vaření. NESMĚJTE SE..! Nic jiného jsem zvolit nemohla. Chtěla jsem kickbox nebo pilates něco takového ale jdu pozdě no. Takže do té školy pojedu každé pondělí, uterý a středu až do půlky prosince. 8 týdnů. bude to záhul, ale co se dá dělat no, potřebuju nasbírat hodiny. Musim odchodit 80 hodin a toto mi dá celkem 40 a to mě to stálo 500 dolarů. Takže  budu muset zbytek zacvakat ze svého. No nic radši to tu nebudu rozebírat, už tak jsem z toho dost naštvaná. Začínám příští týden

Rodina pořád moc hodná, děti skvělé, jsou to prostě zlatíčka, každé dítko má něco do sebe a já je všechny zbožnuju, dokonce se mi po nich i přes víkend stýská.

Minulou neděli jsem jela s HM navštívit jejího otce, je po mozkové mrtvici, žije v takovém tom pečovatelském domě nursing home anglicky a je na vozíku, nemůže chodit. Viděla jsem snad celou rodinu a příbuzné od HD, ale nikoho od HM, tak jsem se rozhodla, že oželim jednu neděli měla jsem jít do six flags a pojedu s rodinou navštívit otce HM. Pokaždé, když s HM telefonuje, tak se na mě ptá. Potkala jsem i její tetu a jejího manžela mooc milí lidé hned mě chtěli provdat za jejich syna. Uplně nás ta teta zdržovala od odjezdu, ukazovala alba, nabízela jídlo, protože měl přijet ten její syn a furt mě chtěla fotit, pro něj. :-DDDD Btw je mu 30..Ale moc jsem si to tam užila a jsem ráda, že jsem jela, zase jsem si na chvilku uvědomila, že bychom měla být vděčná za to, že jsem zdravá, že je má rodina zdravá a že bych si měla přestat stěžovat jak je můj život těžký a jak je vše nespravedlivé.

Konečně se dostávám k tomuto víkendu. V sobotu jsem měla naplánovanou s Mončou Six Flags, jenomže samozřejmě jako vždycky jsem zase chytla od dětí další nemoc (už třetí, za tu dobu co jsem tu), tak jsem to zrušila, protože s teplotou na horskou dráhu se mi uplně nechtělo.. Ale zase doma jsem celý den být nechtěla, tak jsem se napráskala práškama, jako to tady dělají všichni a odjela do obchoďáku, což jsem neměla dělat..(dám vám sem fotky, co jsem koupila, no utratila jsem minimálně 200 dolarů, takže týdenní výplatu, za 4 hodiny!!!!!!! Večer jsem se sešla s Rougui a šli jsme do kina konečně na Martian s Mat Deamon a bylo to faaakt super, viděly jsme 3D a je to moc dobrý a vtipný, určitě doporučuju, je to film číslo jedna v Americe. Ale co jsem chtěla vyzdvihnout, je že jsme nebyly v obyčejném sále s obyčejnými sedačkami, ale sedačky které si sklopíte a zároven vám vyjede část ze spodu, takže vlastně ležíte, mega pohodlný, dala bych to do všech kin. :-DD
 A dnes v neděli byl hodně super den, měla jsem sraz s Rougui, že půjdu na její cluster meeting, měla dlabání dýně, donesla jsem si svojí, koupili jsme nářadí, které stejně vůbec nefunguje, zlatý kuchynský nůž a já dojela za ní (nejhorší je, že bydlí 40 minut ode mně) nabraly jsme další 2 holčiny (Columbie, Švédsko) a jeli na meeting samozřejmě 30 minut pozdě s Rougui klasika, ta nikdy nedorazí včas to už jsme si všichni zvykly Haha... Po dlabání dýní jsme jeli do kina, ano zase, jsme na to jak ujeté, tentokrát jsme moc nemohly vybrat, a tak jsme šly na ani nevim jak se to jmenuje, bylo to hezký, akorát trochu pro děti, fantasy a nikdo tam neumřel, za celou dobu nebyla krev, takový divný :-DD potom jsme se vydali do halloween obchodu, já konečně našla kočičí uši a ještě tutu (to je taková tak sukně, třeba jak mají slečny na balet) a já nejdřív chtěla obléct skeleton (kostlivcové) šaty dát kočičí uši, nasadit converse a legíny a sako ale ty šaty jsou prostě drahé, nechce se mi to platit abych to měla jednu noc... To pardooon.. Takže půjdu nudně za kočičku  Hahahhahaha.

Jinak počasí je tu pořád i v půlce října fakt dobré, nechci to zakřiknout, ale touhle dobou už jsem čekala, že budu nosit kožich a dnes jsem byla jen v mikině a bylo mi teplo. Ono to asi přijde :-D
Tady pár fotek
Mějte se krásně, plňte si své sny

 nové boty (modré kozačky, vysoké strašně hezké)
 s Mončou zkoušíme boty
 Chicago
 oběd
 Monča
 s Monikou
 Blair
 Jillian a Amelia
 Amelia je star of the week ve škole
 na procházce
 Jillian
 všechny 3 dohromady
 s Jillian a Amelii
 halloweenská výzdoba
 jak jinak :-D
 s nejstarší Amelií
 v obchodě s Jillian
 výzdoba halloween Amelia
 s mimčem
 au pair in america tričko
 výhled na chicago s Arsemou
 Chicago
 nové šaty a boty
 moje Hostujíci mamča s jejím tatínkem a nestraší Amelií
 rodinná sešlost
 se spící Blair a mojí Host mum na cestě za jejím otcem
 silly faces
 haha
 Blair
 v ikea s Jillian a host mum
 toto všechno mi koupila HM do pokoje
 jak dvojčata
 Jillian
 dlabání dýní

Žádné komentáře:

Okomentovat