pondělí 5. října 2015

Už jsem tu 2 měsíce, strašně to letí + spousta fotek

Ahoj všichni,
jsem tu skoro 2 měsíce a je to tu pořád super. Užívám si to jak můžu prošla jsem už ta nejznámější místa v Chicagu muzea, akvarium, navy pier a spousty dalších. Fotky budou zase na konci článku.



Byla jsem nemocná asi to děvčata přitáhla domů, každopádně nejdřív odpadl Host Dad potom já a hned na to Host mum. Všichni jsme měli průjem a zvraceli jsme. Nedokázali jsme se toho zbavit skoro 14 dní bylo to fakt strašné. Přestěhovala jsem se kvůli tomu dolů do basementu. Spim tu na sedačce a docela se mi to zalíbilo, tak tu jsem i ted po nemoci.

Už začíná být docela zima, v domě je zima a chtěla bych se přestěhovat někam na floridu nebo do kalifornie na zimu :-D

A varuju všechny lidi co se chystají do USA a řeší co si sbalit. Neberte nic. Já NESNÁŠIM nakupování, ale tady je to uplně jiný level. Všude jsou slevy vše je levné, vše je hezké a já se prostě nedokážu udržet a většina mé výplaty vždy padne za oblečení či boty. Jsem lehce ujetá na boty. Mám dvě zimní bundy, byly drahé ale jsou opravdu teplé jedna je z husího peří, takže jsem celkem připravená na zimu.

Byla jsem tedy v akváriu, kdo přijede do chicaga tak doporučuji potom ve Field museum (oceněno nejlepší museum) ani jsme to nestihli projít, je tam toho strašně moc fakt moc doporučuju potom museum of science and industry (to jsem měla za půl hodky prošlé, ale taky moc pěkné) a z navy pier je uplně užasný výhled na jezero a na chicago..

Také jsem z holčinou z Francie Rougui se jela podívat na dům Micheale Jordana a na dům z filmu Sám Doma. Já jsem tomu fakt nevěřila, když jsem jako malá holčička koukala na ten film, nikdy v životě by mě  nenapdlo, že za dalších 10 let budu stát před tímto domem. Je to můj nejoblíbenější vánoční film. Samozřejmě jen co jsem dojela domů, jsem se na film koukla :-D

Měla jsem první cluster meeting, kde jsem více pokecala se svojí kordinatorkou a taky jsem poznala další holčiny, dokonce Monču která je ze Slovenska, zdravim Mončo! Je super hned další víkend jsme domluvili, že půjdem do Chicaga, což jsme udělali, nachodili jsme toho hodně, snědli jsme toho dost a taky jsme nakupovali ZASE, moc dobře se mi s ní kecá, i když mě štve, že mluvíme česko slovensky a ne anglicky :-D

Blíží se halloween a nemůžu se dočkat. Výzdobu máme už od minulého měsíce ostatní domy taky je to super a strašněě moc se těšim. Nejspíš půjdeme s Rougui do haunted house a pak na nějakou párty akorát je docela těžký najít párty pro mě jelikož mi nebylo 21. Snad něco najdem. (21 mi bude za 3 měsíce), což mě přivádí k tomu, že bych své narozky chtěla oslavit s rougui možná Mončou a možná se přidá i moje HM a její kamarádka v Las Vegas. To by byla bomba.

Dělala jsme testy v autoškole written test a dala jsme to, měla jsem dvě chyby, předtim jsem si to zkoušela online. Chtěla jsem udělat i road test ale ten zmatený pán mi řekl, že mi nebylo 21 což znamená, že musim udělat 6 online classses a pak teprve můžu jít řidit. Supeeer. Takže další čekání.

Snažim se vyřešit školu asi si dám kurzy španělštiny a vaření, to jediné mi vychází dobře časově.

Jo a čerstvá novinka změnila jsme barvu vlasů. 2 dny zpátky jsem se přebarvila na světle hnědou. Mě a většině se to líbí, samozřejmě se najdou usedlíci co nechápou změny  ale je to jenom taková ta pěna na vlasy co vydrží cca měsíc, chtěla jsem nejdřív vyzkoušet jestli mi to sedne. Zatim nejsem rozhodnutá co pak...

Tak to je pro dnešek vše, článek píšu v rychlosti doufám, že se vám libil. Užívejte a mějte se krásně
P.S. chci začít psát častěji, ale je to dost těžké, pořád se něco děje a moc není čas.

 Spirit halloween
 aquarium
 field museum
 field museum
 field museum
 Chicago
 Chicago

 starfish
 Chicago
 Aquarium
 museum of science and industry
 Heaven

 mini Chicago v muzeu


 největší kino


 tohle dávají v kině mě osobně to přijde nechutný míchat sladké a slané
 fontana
 akvárium žraloci
 hnědé vlasy
 milovaný starbucks
 nádherný výhled na Chicago
 s prostřední
 dárek pro HM k narozeninám
 dárek pro HM k narozeninám
 s Blair
 freddie
 prostřední a nejmladší Jillian a Blair
 všechny 3 dohromady Amelia, Jillian a Blair
 S Blair
 s Jillian
 Six Flags

 suši
 překonala jsem se







 Happy 1st Birthday Blair



s Blair
Blair
 Host mum s dětma
2 nejmladší

Žádné komentáře:

Okomentovat