pátek 23. ledna 2015

Nejlepší agentura ever!!

To je fakt mega rychlost!

Včera jsem byla na pohovoru a ověření angličtiny v agentuře Cultural Care au pair v Praze. A musim říct, že lépe jsem si nemohla vybrat. Profesionální přístup, ochotní lidé, rychlý proces a žádné papírování všechno online. Teď, den od návštěvy je má přihláška v americe, kde čekám až mi otevřou profil. Za dva dny jsem v MATCHING. Opravdu kdo máte více peněz do začátku, tak neváhejte a zvolte Cultural care. Slečna co nás provázela schůzkou byla původně také au pair a byla strašně moc milá, i paní které ověřují reference jsou strašně hodné a je na nich vidět, že se ti ten proces snaží urychlit. A berou tě jako náš zákázník, náš pán. Což se o statních agenturách říct nedá.


Angličtiny se nebojte. Potřebujete fakt základní slovíčka zeptají se vás 2-3 věty a je jasný že se to bude týkat dětí či Ameriky. Mě se slečna jen zeptala který americký svátek bych chtěla zažít. A to bylo celé.

U psychotestu jsem se fakt zapotila :-) U cultural care je v angličtině, ale vyplňujete ho z pohodlí domova, takže překladač to jistí. Ale to není pointa. Ty otázky jsou fakt debilní. tam máte 4 výroky jako např.
I am happy with live
I usually trust people
I like peace and quiet
I have a very positive atitude

A vy máte vybrat, který z těch výroků na vás sedí nejvíce a který nejméně. Ale někdy je ten výběr fakt docela těžký. Je to spíše takový test osobnosti, než zjištování jestli nejste psychopat. No a rodiny to mohou vidět ty vaše výsledky.

Papíry jako okopírovaný řidičák, rejstřík trestu, zpráva od doktorky, maturitní vysvědčení atd.. to se může poslat až dodatečně, nečeká se na to, jdete rovnou do matching.

A další super věc je že, slečna mi řekla, že si myslí, že ani nebudu muset dělat to hrozný video, že to prý nestihnu, tak snad bude mít pravdu. Protože to by bylo fakt super.

Já se tedy ozvu snad už s první rodinou. Držte palce, ať najdu tu pravou.
Mějte se krásně

2 komentáře:

  1. Chci jet teda až příští rok, takže u agentury stále váhám, ale uvažuju taky nad CC a pak APIA. Co mi trochu vadí u CC jsou zahraniční reference, hodně si na ně stěžují i rodinky, a vyšší poplatky. Přístup české strany je ale super a na každý můj mail odpovídají fakt rychle, asi zkusím schůzku jak u CC, tak u APIA a uvidí se. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, určitě je lepší zaregistrovat se u více agentur. Ono stejně až tak nezáleží na agentuře jako na rodině. A čim více agentur tim více rodin. Chtěla jsem jet s CC, ale našla jsem super rodinu u Apia,takže rodina je nakonec to co rozhodne. Přeju hodně štěstí a děkuju za čtení blogu

      Vymazat