neděle 18. ledna 2015

Pořád se nic neděje.

Volala jsem do agentury jestli je něco s přihláškou už to bylo 6 dní od odeslání a pořád nic. Tak mi řekli, že nejdřív musim zajít na schůzku, kde mi ověří angličtinu a až pak muzou zpracovat mou přihlášku. Tak jsem si zase posunula termín schůzky o co nejdřív (už podruhé), musejí tam mít ze mně radost. Jdu do agentury teda ve čtvrtek. Paní byla strašně milá, ne jak ty nepříjemný ženský jinde. A i mi nabídla, jestli nechci čekat přes týden, že se mnou udělají individuální schůzku. Tak to jsem odmítla, že si počkám a nebudu jim to komplikovat. Tomu řikám přístup. Taky aby ne za ty peníze co jim platíme. :-)

Co jsem opravdu moc ráda, že vůbec nemám takový to nutkání kontrolovat email 10x za hodinu. Ani jim tam milionkrát volat jak je na tom přihláška atd( volala jsem jen jednou a to na popud kamarádky) prostě to nějak neřešim/neprožívám. Nevim asi je to tim, že už jsem au pair 2x byla a není to pro mě big deal. Vim do čeho jdu. Snad se to ještě dostaví, chci se na to taky těšit :-)

Další věc je, že asi pojedu do Anglie v mezičase. Chci odletět konec srpna/září a teď máme leden. Tady v Čr bych si vydělala čtvrtinu toho co jako au pair v anglii. Chci si koupit zrcadlovku, než pojedu do USA (to prostě musim, protože potřebuju kvalitní fotky) a zaplatit 12000 agentuře poplatek + pojištění atd... Chtěla bych jet jen na 3 měsíce, ještě nevim přesně kam, ale bud Anglie, Irsko, Itálie nebo Španělsko. Zatim hledám rodinu. Pořád přemýšlim jak zpracovat video, jestli tam jen sedět a žvatlat o sobě. Nebo tam ukázat celou rodinu bla bla. Asi budu jen povídat, tak 2 minuty a pak na minutu tam pustim videa se mnou a dětma. A pozor už mám vybranou hudbu do videa. Jak jsem tu minule jančila, že se žádná textově do videa nehodí, tak moje best friend mi navrhla od One Republic-I lived. Je to o dětech je to rychlý a je to dobrý. A bonus je, že One Republic je jedna z mých nejoblíbenějších skupin.

Btw:Připravují list co vše chci v USA vidět/zažít. :-)

Tak se zatim mějte krásně a já se ozvu, až se bude něco dít.

Žádné komentáře:

Okomentovat