pondělí 2. února 2015

Rodina číslo 1 opět na scéně

Cože. Dnes si mě přidala rodina, která si mě přidala jako první do interested. :-DD Proto jsem byla neviditelná pro ostatní.. Oni si to nějak vyjednali u agentury podle mě. Důvod proč jsem je minule odmítla byl, že se přes dva dny neozvali i potom co jsem jim psala jako první hezký email. Další věc byla, že chtějí večerní hlídání v sobotu a to jako se mi opravdu nechce... Moje hlavní podmínka je mít volný víkendy. No tak uvidíme. Já už psát první nebudu teda !!:-) Počkám si co z nich vypadne, protože kdyby o mě měli takový zájem už předtim, tak se ozvou. Na svém profilu byli mezitim, protože tam něco přibilo ale aby napsali mail to ne.

Psala jsem Ditě do Coolagent jestli můžu přijít na schůzku, tak uvidim co odepíše.

Mějte se krásně.

Žádné komentáře:

Okomentovat