pondělí 2. února 2015

WTF a 11. rodina

Ach jo já už si připadám jak blázen. Rodina co si mě dala do interest uplně jako první, co se pak neozvala, tak jsem jí smazala a po týdnu si mě přidala zpět si mě teď zase bez jediného vzkazu vymazala????? Já už fakt nemůžu. Neřešim to už radši.

Každopádně se mi ozvala rodina s dvojčaty 2 roky kluci + jedno baby na cestě. Byl by to asi záhul ale vypadají fakt mile. Jsou ze Seattle (trochu jsem si to nastudovala, přiznám se že jsem netušila kde to je myslela jsem, že na východě a omyl je to uplně nahoře na západě na hranicích s Kanadou. Je to tam opravdu hezké. Akorát tam 50 procent doby prší...., tak nemůže být vše dokonalé. Jsou tam pláže, hory, nádherné město, lesy prostě všechno.) Z toho mála co jsem z jejich profilu vyčetla (ano zase 90% nevyplněný profil,) se zdají v pohodě, jo a jsou to židi. Ale ne nějací ortodoxní a já proti těmhle lidem nic nemám, takže mi je to jedno... Drže palce at to vyjde.

Mějte se krásně

Žádné komentáře:

Okomentovat