sobota 21. března 2015

2 nové rodiny od APIA

Ahojky,
teď je to nějaké hektické. Hodně se toho událo od posledního příspěvku...

Rodina ze San Francisca si mě bez jediného slovíčka odstranila z profilu, hned na to si mě přidala nová rodina.. Bohužel si vůbec nevybavuju co to bylo za rodinu. Ani odkud byli, jen vim, že měli divný rozvrh, nepujčovali auto ve volnu atd..
Anyway potom co jsem je odstranila, asi 5 minut nato nová rodina a hádejte kdo... Ano rodina ze san francisca co si mě smazala bez udání důvodu. Haha. Asi si to rozmysleli či co. No tak jsem jim napsala, že vypadají dobře a že bych dala skype a máma taky napsala že chce skype tak ho budeme mít zítra. No jsou nějací zmatení, už potřetí za dva dny se mi ukazuje, že si mě přidala do interested nová rodina a pořád je to tahle ta ze SF, nevim proč si mě musí opakovaně přidávat do interested.



No a konečně tady máme Coolagent (APIA)
Jsem u nich registrovaná dva dny dneska. A teprve dnes si mě přidali dvě rodiny.

Ta první rodina vypadá moooc super, ale nechci nic zakřiknout. Mají 3 holčičky 9 měsíců, 5 a 6 let Rodiče oba pracují u námořnictva, jsou mladí, vypadají v pohodě a hlavně mají au pair z německa co je s nimi již rok a půl, takže to asi nebude nějaká špatná rodina. Dali mi hned na ní kontakt, jestli se chci na něco zeptat. Za chvíli máme skype... Mají super essej a HM mi poslala spousty fotek...
Já to opravdu nechci zakřiknout, ale tohle je zatim jediná rodina u které si dokážu představit rok či dva. a bydlí ve Virginia Beach... A vypadá to tam super.. Je to nějaký prázdninový rezort takže tam najdete skoro vše.. A prý jsou tam dobré párty. Je to 20 minut autem od moře.

Další rodina si mě přidala, před chvilkou, také APIA. Mají dva kluky, jsou to židé, asi takový ortodoxnější, jestli se to tak dá řict, jako že dělí ta jídla, děti chodí do židovské školy, slaví jejich svátky. Nic proti tomu, vypadají dobře mají moc hezkou essej a hezké fotky. Ale mají nepravidelný rozvrh a au pair by pracovala i víkendy. Jako znáte to.. Není to nic moc, když ostatní holky jezdí o víkendu na výlety a vy nemůžete protože hlídáte, a když můžete v týdnu ostatní nemohou. Určitě s nimi promluvim a uvidim. Jsou z Bostonu.

Update:
Měla jsem skype s rodinou z Virginia Beach. Traval 45 minut. A proboha, to bylo poprvé co jsem byla tak nervozní. Byla tam HM i HD a strašně mě to znervoznovalo :-) Nemohla jsem si vzpomenout na základní slovíčka a v hlavě uplný prázdno. Bylo to tak trapný. Já už au pair byla anglicky umim docela dobře, ale připadala jsem si fakt nemožně. Tréma udělá fakt hodně.
No jsou super, až na to, že jsem se dozvěděla, že HM je tak půl dne doma, každý den... Ale je v pohodě, pořád vtipkovala, zdáli se moc fajn. Řikali, že o tom musí popřemýšlet a že by dali další skype i s dětma. Panebože už ted to vidim, jak mi zase vypadne základní anglictina.

No je to jiné když, máte skype s rodinama co tolik nechcete, než s rodinou o kterou opravdu stojíte.
Uvidíme, nejradši bych se teď zahrabala do země.
Mějte se krásně

Žádné komentáře:

Okomentovat