úterý 31. března 2015

Tohle je nekonečnééééé

Ahojky,
jaké překvapení že rodinka z Virginie, ke které jsem fakt chtěla nevyšla...

Abych byla přesnější nevyšla z mé strany, vycouvlala jsem po 3 tím skypu, když jsem zjistila, že HM pracuje doma. To já prostě nedávám. Ano měla jsem první skype, s HM A HD den nato jsem měla další skype s dětma a poté se mě zeptala po emailu jestli chci být jejich au pair a jestli mohu dorazit trochu dřív, a jestli dáme ted rychlý skype, že má vedle sebe jejich současnou au pair, že můžem pokecat. No na skypu mi řekla, že mě chtějí a řekla mi at neodpovídám hned ale at to vše promyslim. také jsem zjistila že pracuje z domu, přemýšlela jsem, brečela jsem a zase přemýšlela a řekla jsem si tohle je prostě moje hlavní podmínka a HM může být sebelepší (viz moje HM doma v anglii) ale prostě není to ono a rok či dva bych to asi nevydřela...NO tak jsem je opravdu opravdu opravdu opravdu nechtě odmítla. Popářala mi štěstí, a mohla jsem si hledat rodinu od znova. OMG.... Tohle je nekonečné. Omlouvám se všem holčinám, co čtou blog a teprve se třeba chystají do Ameriky. Asi si musí řikat proboha to to trvá tak dlouho a tolik rodin. Doufám, že vás nijak neodstrašuji. Považuju se za extrémní případ a hlavně já už mám zkušenosti jako au pair a vim co chci co nechci a co očekávat. Holky co jsou už v USA si už zase musí klepat na hlavu, jako kdy už konečně matchne tohle není normální. No není to normální :-D

A mám novou rodinu jsou mladí mají 2 kluky a holčička na cestě. Bydlí na Floridě, hodinu od Miami. Vždycky jsem chtěla na Floridu, ale když o tom teď tak zjištuji informace, přijde mi to takové odříznuté. Jako kolik au pair je v Miami?? Asi moc ne.. A z Miami je to dost daleko do dalších zemí... Za chvíli ma skype s HM nic moc o nich nevim, jsou pres APIA a mají krátkou essej a pár fotek..

Po skype napíšu dojmy :-D

Zatim se mějte krásně

Žádné komentáře:

Okomentovat