středa 29. dubna 2015

Vyplňování víz

Ahooj,
tak mám za sebou vyplňování víz. Je to strašné nebudu vám nic nalhávat :-D



Nejdřiv jsem vůbec netušila co mám dělat, přišel mi email od Dity, že jim přišel můj VISA pack a poslala mi odkaz na stránky americké ambasády a všechny informace co budu potřebovat k vyplnění online DS-160 formuláře.

To by se ještě celkem dalo, součástí tohoto procesu je i nahrávání fotky a to už bylo trochu horší.. Oni tam mají asi milion požadavků jako např... fotka musí být čtverec, 600x600 musíte být uprostřed, nesmíte se smát, musí být bílé pozadí, musí být vidět ramena (ty mi tam vidět stejně nejsou :-D) atd...

No tak jsem prostě našla fotku co jsem měla na pas naskenovala jí do pc a nahrála jí na tu stránku. Samozřejmě problém, fotka byla moc světlá. Tak jsem jí hodila do photoshotu přidala sytost a modlila se at to vyjde. A vzali mi to. Hurá. :-D Mohlo to dopadnout hůř. Fotka je sice strašná ale hlavně že se mi to schválilo.

Hodně moc mi pomohl blog (doufám, že se slečna nebude zlobit) dám sem její odkaz, kde má vše vysvětlené jak to vyplnit :-)
http://denisa-digitalni.blog.cz/1206/vizum-vypnovani-on-line-formulare-krok-za-krokem

Na ambasádu jsem objednaná na 18.5.2015 tak držte prosím palce at to vyjde :-)
Mějte se krásně

Žádné komentáře:

Okomentovat